Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:16:30 GMT

پیولی: میلان خوب بود ولی اشتباهات نباید تکرار شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۱۲۰۳

پیولی: میلان خوب بود ولی اشتباهات نباید تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، فاتح فصل گذشته اسکودتو فصل جدید را با پیروزی آغاز کرد. شاگردان استفانو پیولی در ورزشگاه خانگی‌شان جوزپه مه‌آتزا به مصاف اودینزه رفتند تا از روند دفاع از عنوان قهرمانی‌شان را آغاز کنند.

میلان با اینکه در همان دقایق ابتدایی از حریف خود گل خورد ولی خیلی زود جبران کرد و بعد از گذشته سیزده دقیقه از حریف پیش افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسونری در نهایت موفق شد اودینزه را 4-2 شکست دهد. میلان هفته آینده اولین بازی خارج از خانه فصل را مقابل آتالانتا برگزار خواهد کرد.

استفانو پیولی در مصاحبه پایان بازی گفت:" فصل خوبی در پیش داریم و فصل را خوب شروع کردیم. البته باید کار کنیم چون حتی همین امروز اشتباهاتی داشتیم. نمی‌شود کامل و بی‌عیب و نقص بود ولی باید به کامل بودن فکر کرد و در نظر کمال‌گرا بود. حضور هواداران در ورزشگاه همیشه جذاب است و امیدوارم همیشه شاهد خوشحالی‌شان باشیم. هواداران ما بی‌نظیر هستند و قدرت و انرژی ما را بیشتر می‌کنند.

ما روش تمرینی‌ای داریم که بازیکنان را تحت فشار می‌گذارد و شرایط تیم در حال حاضر خوب است. علت سخت‌گیری در تمرینات ما این است که میلان سبک بازی خاصی دارد که برای اجرایش همه باید از نظر بدنی و ذهنی در اوج باشند. بازیکنان ما این سبک بازی را دوست دارند. ما زیاد می‌دیم و اگر به اندازه کافی دوندگی داشته باشیم می‌توانیم کنترل بازی را بدست بگیریم.

ما دو گل روی ضربات آزاد دریافت کردیم و روی کرنرها بی‌دقت بودیم. ما بازیکنانی داریم که کیفیت بازی‌شان این اجازه را می‌دهد که دفاع را از جلو شروع کنیم. اشتباه روی ضربات آزاد نباید تکرار شود و ما روی این مساله کار خواهیم کرد.

حریف هفته آینده ما آتالانتا تیم پرقدرتی است و اگر می‌خواهیم آنها را شکست بدهیم باید سطح عملکردمان را ارتقا بدهیم".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری