Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:55:51 GMT

غار نخجیر دلیجان به مزایده گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۵۳۲

غار نخجیر دلیجان به مزایده گذاشته شد

در راستای واگذاری غار نخجیر آگهی مزایده عمومی یک مرحله‌ای مجموعه تاسیسات رفاهی و خدماتی غار نخجیر استان مرکزی صادر شد.

مصطفی مرزبان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی این موضوع را به صورت زیر تشریح کرد.

این مزایده به دلیل اتمام قرارداد شرکت بهره‌برداری از غار نخجیر و مدیریت این غار طبق قانون برگزار می‌شود و براساس آگهی مزایده برای واگذاری غار به بخش خصوصی هر کس توانایی مدیریت داشته باشد، می‌تواند در این مزایده شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیریت غار نخجیر طبق قانون مزایده به بخش خصوصی، با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیک دولت (www.setadiran.ir) و شماره مزایده ۵۰۰۱۰۰۳۲۲۹۰۰۰۰۰۲ بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

از کلیـه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیصلاح واجد شرایط و مجرب دارای تعیین صلاحیت معتبر و مرتبط، دعوت می‌شود از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم مطابق زمان انتشار در سامانه به مدت ۱۰ روز برای دریافت اسناد مزایده و ارائه پیشنهادات همراه با مدارک مورد نیاز (سوابق و تصویر اسناد قانونی شرکت، ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه و قیمت پیشنهادی) به واحدامورقراردادهاو مناقصات اداره کل مراجعه کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در پایان گفت: بازگشائی پاکات بصورت الکترونیکی ساعت ۱۰ صبح روز نهم شهریور ماه در محل سالن جلسات اداره کل خواهد بود.

غار نخجیر در ۱۰ کیلومتری شهرستان دلیجان حد فاصل جاده ارتباطی دلیجان به شهر نراق واقع شده و با قدمتی بیش از ۷۰ میلیون سال از عجایب خلقت الهی است.

غار نخجیر حکایت‌های چند میلیون ساله و جلوه‌های بی‌نظیر و منحصر به فردی از شکوه غار‌های آهکی (دومین غار آهکی جهان با بیش از ۹۵% آهک خالص) را فراروی بیننده قرار می‌دهد.

غار نخجیر دلیجان، گنجینه‌ای از تاریخ زمین و تابلویی زیبا است که هنوز بخش‌هایی از آن ناشناخته مانده است و همواره اعجاب و شگفتی گردشگران را برمی‌انگیزد. محوطه درونی این مجموعه کریستالیزه و دارای تزئینات بلوری و اسفنجی در کف، دیوار‌ها و سقف است که از ناب‌ترین نمونه‌های موجود در غار‌های جهان محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غار نخجیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»

وزیر ارتباطات به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اراک گفت: اقداماتی برای ساماندهی و جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بدون رضایت مشترکین انجام شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080132 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی