Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در هفته اول لیگ برتر فوتبال به غیر از ۲ بازی به آمار وحشتناکی از فقر گل می‌رسیم. ما در بخش گلزنی باید کار کنیم.  در مجموع ۶ بازی و ۶ گل زده نشان می‌دهد که آمار ضعیفی است.

آشوبی درباره تساوی تیم پرسپولیس برابر تیم ذوب آهن گفت: تغییرات زیاد بازیکنان در پرسپولیس به درستی انجام شده و باید نسبت به این تیم صبورتر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم پرسپولیس نفرات خوبی در اختیار دارد 

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس درباره اینکه آیا لفظ تیم کهکشانی برای پرسپولیس درست است، گفت: تیم پرسپولیس نفرات خوبی در اختیار دارد و یک حقیقت است و صرفا  این موضوع مربوط به سرخپوشان نمی‌شود. تیم‌هایی همانند  سپاهان، استقلال، گل گهر و فولاد پرمهره هستند و ضمن اینکه تیم مس رفسنجان هم نباید از یاد ببریم که با یک ثبات دوست داشتنی و مدل بازی جذاب بیشتر از این تیم خواهیم شنید.

متاسفانه نتیجه گرایی در گروه های سنی رخنه کرده است 

آشوبی درباره حضورش در آکادمی پرسپولیس گفت: ما واقعا بازیکنان مستعد و باکیفیتی در اختیار داریم و همه این بازیکنان هر کدام ویژگی‌های متمایز و قوی در ارتباط با کار و کیفیت خودشان دارند. منتهی اگر قرار باشد که ما فضا را تغییر بدهیم باید نگاه ویژه تری داشته باشیم. متاسفانه نتیجه گرایی حتی در این گروه‌های سنی هم رخنه کرده است و این موضوع  انرژی خوبی هم همراه خود به بازیکنان انتقال نخواهد داد. ما نیازمند صبر در این گروه سنی هستیم. همین طور آموزش‌های مختلف را باید به این گروه سنی یاد بدهیم تا به خوبی رشد کنند. آموزش فراگیر و مستمر مسیر رشد این بازیکنان را سریعتر و قوی‌تر خواهد کرد.

نباید تیم ها را از در اختیار داشتن VAR  محروم کنیم 

کارشناس فوتبال درباره اینکه اعتراض‌ها به داوری در هفته اول لیگ برتر فوتبال زیاد بود، گفت: حقیقت محض است که چندین چشم می‌توانند از ۲ چشم بهتر عمل کنند و واقعا باعث تاسف است چرا که زحمات زیادی بر باد می‌رود. فوتبال دنیا به این نتیجه رسیده که با کمک VAR درصد اشتباه سهوی و احتمالی گروه داوری را کم کند. اتفاق خوبی نیست که ما خودمان را از این تکنولوژی به روز و کمک کننده به داوران، تیم‌ها و بازیکنان محروم کنیم. امیدوارم این اتفاق در فوتبال ما سریعتر رقم بخورد و اشکالات کمتری در داوری‌ها  ببینیم  تا شاهد جذابیت بیشتری در بازی‌ها باشیم.   

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فرزاد آشوبی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!