Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است.

رضا رضایی امروز ۲۳ مردادماه در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کرمان اظهار کرد: آموزش و پرورش با کمک سپاه می تواند در زمینه پرورش نیروی انسانی متعهد و آینده ساز بسیار نقش آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حوادث غیرمترقبه همیشه اولین گروه هایی که به کمک مردم می آیند، گروه های جهادی، بسیجی و انقلابی هستند که این موضوع در خور تحسین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی رزمندگان ما نبود در دوران دفاع مقدس به هیچ موفقیتی نمی رسیدیم، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور در زمینه تقویت ارزش های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است و می تواند آثار تربیتی فوق العاده ای برای دانش آموزان داشته باشد.

رضایی گفت: برای اول مهر سال تحصیلی جدید در زمینه معرفی علی عرب شهید شاخص دانش آموز کشور اهل شهرستان زرند باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد .

وی بر احداث اردوگاه شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد و افزود: این اردوگاه با بهترین امکانات باید ساخته شود که حداقل ۷۰ پست هم در ساختار تشکیلاتی آن باید دیده شود که امیدواریم فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

بر پایه این گزارش، اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیرکل، مشاور اجرایی، معاونان آموزش ابتدایی، متوسطه و پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ثارالله استان، روسای سازمان های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و ... برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان اردوی راهیان نور استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور

ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: بدون علم، اعتقاد درستی وجود نخواهد داشت و در این عرصه معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی صحیح نسل آینده کشور هستند.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) در زنگ سپاس معلم ابهر با اشاره به تلاش‌های خالصانه معلمان دلسوز و فداکار در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، اظهار کرد: در عرصه علم و پیشرفت و تعالی کشور نقش برجسته معلمان انکارناپدیر است و تربیت و آموزش هیچگاه از یکدیگر و از علم جدا نیستند.

وی با تبیین و تشریح جایگاه علم در دین مبین اسلام و کلام ائمه اطهار (ع)، اظهار کرد: بدون علم، اعتقاد درستی وجود نخواهد داشت و در این عرصه معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی صحیح هستند که در راستای شکوفایی علم و دانش در وجود دانش‌آموزان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

او با توضیح اینکه معلم‌ها گران‌قدرترین و باارزش‌ترین ویژگی انسانی را به ما می‌آموزند زیرا در عالم انسانیت، انسان جز علم هیچ شرافت و ارزشی ندارد، افزود: در روایت آمده است، انسانی که علم نیاموزد و در خدمت علم نباشد، مانند خار و خاشاک روی آب است.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه علم تنها چیزی است که انسان را انسان می‌کند و هیچ بدلی ندارد، اذعان کرد: به همین خاطر است دین ما بزرگ‌ترین ارزش را به علم داده است تا جایی که وقتی ملائکه از خداوند سبحان پرسیدند چرا به آدم سجده کنیم خداوند فرمود: برای اینکه آدم عالم است.

در ادامه این مراسم نیز مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ابهر با اشاره به ارزش و جایگاه معلم در احادیث و روایات ائمه معصومین و در کلام مقام معظم رهبری، عنوان کرد: در صیانت از شان و جایگاه معلم هم خود معلم و هم وزارت آموزش و پرورش و هم دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی وظیفه دارند و اکرام معلم باید به صورت یک فرهنگ عمومی درآید.

مجید مرادی با بیان اینکه همه باید بدانند خرج کردن برای آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری و ساخت زیر بناها است، تصریح کرد: خروجی آموزش و پرورش باید انسان‌هایی مومن، خردمند، اندیشمند، منصف، منضبط و در یک کلام متخلق به اخلاق اسلامی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی