Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شهباز حسن پور بیگلری در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 مردادماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس مجلس موظف است آخرین وضعیت کشور را به اطلاع نمایندگان برساند، هم در بحث برجام مطالبی شنیده می شوند که نمایندگان از جزئیات آن مطلع نیستند و هم در وضعیت اقتصادی و شرایط روز کشور مطالباتی وجود دارد که شما باید پاسخگو باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم افزود: جناب آقای قالیباف، شما مرد میدان و نیروی جهادی هستید، براساس مصوبه مجلس قرار است قیمت هایی که به دست مردم و دهک های پایین می رسد، براساس قیمت شهریور 1400 باشد، اما امروز قیمت ها به حدی افزایش یافته و لجام گسیخته است که ما از طرح آن شرم داریم و هر جا سخنگوی دولت از پاسخگویی کم می آورد، مشکل را به گردن مصوبه مجلس می اندازد، اما این سوال مطرح است که کدام مصوبه مجلس اجرا شده است.

وی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شما را به خدا بفرمایید آیا مجلس براساس گفته امامین انقلاب هنوز در رأس امور است یا نه و اگر در رأس امور است مصوبات نشست سران قوا چرا خلاف مصوبات مجلس است. ما شنیده ایم در بحث قیمت ها قرار است در جلسه سران تصمیم گیری شود، اما باید این در مجلس تصمیم گیری شود، چرا که ما پاسخگوی مردم هستیم و در تمام روز در بین آنها هستیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس یازدهم با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمان گفت: بعضی از مصوبات دولت به استان کرمان دقیقا خلاف قانون بود و آیا چه کسی باید از قانون غیر از هیات رئیسه مجلس و نمایندگان پاسداری کند.

وی با انتقاد از عدم اختصاص بودجه به بحث های عمرانی گفت: تا به امروز یک ریال به بخش عمرانی اختصاص داده نشده است، همچنین بانک ها قفل شده و ریالی به مردم پرداخت نمی شود. همینطور آیا وام بنیاد مسکن هم باید با بقیه کارها گره بخورد و یک وام 200 میلونی نیز انجام نمی شود. ضمن تشکر از رئیس بانک مرکزی که گفته اند حق ندارند بانک ها پیش پرداخت 20 درصدی دریافت کنند، اما همانطور که گفته شد مردم از دریافت وام عاجز هستند و استدعا دارم شما روشن و واضح نظر خود را بفرمایید.

در پاسخ به این تذکر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درخصوص قیمت ها، مصوبه مجلس سبد خانوار و کالابرگ است و همینطور بازگشت قیمت ها به شهریور 1400 و هیچ مصوبه ای هم در جلسه سران که بخواهد این قانون را لغو کند، تصمیم گیری نشده است و این موضوع روشن و مشخص است. همچنین در رابطه با موافقت نامه ها نیز سازمان برنامه گزارش داده اند که این موافقت نامه ها امضا شده و 12 همت هم به استان ها در یک هفته گذشته واگذاری انجام شد و باید پیگیری شود تا بقیه امور نیز پیش برود.

وی افزود: البته قبول داریم که هر سال این بخش اول تنخواه نقدی پرداخت می شد، اما امسال به صورت اوراق بوده که البته دولت مشکلات خود را دارد، اما بهرحال حتما ما از رئیس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه توضیحات نسبت به این موضوعات مرتبط با موافقت نامه ها و سایر بحث ها به صحن مجلس دعوت خواهیم کرد.

منبع: فارس لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر محمدباقر قالیباف محمدباقر قالیباف اخبار مجلس اخبار مرتبط قالیباف: مجلس پذیرای مطالبات و نقدهای خبرنگاران است ۱۴۰۱/۵/۱۸ قالیباف: یارانه دارو هیچ گاه قطع نمی شود ۱۴۰۱/۵/۱۱ قالیباف: اگر به قانون عمل می شد بخش قابل توجهی از اتفاقات سیل قابل مدیریت بود ۱۴۰۱/۵/۹ قالیباف: فضای مجازی بی قانون زندگی مردم را به هم می‌زند ۱۴۰۱/۵/۷ قالیباف: دخالت در عزل و نصب ها توسط نمایندگان هرگز قانونی نیست ۱۴۰۱/۵/۴ مصوبه دولت در تعیین‌ حداقل مستمری بازنشستگان مغایر قانون است ۱۴۰۱/۴/۲۹ آخرین ویدیو ها وزیر علوم: کنکور حذف شدنی نیست ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۱۱:۲۴ مقصران حادثه متروپل مشخص شدند ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۰۹:۵۳ تصاویر ناب از قبر مطهر حضرت ابوالفضل (ع) + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۰۹:۴۱ خوشحالی جالب یک سگ برای خوردن بستنی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۰۹:۰۶ وقتی شهردار تورنتو زنبور خورد! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۰۸:۳۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۲۵ قالیباف: هیچ تصمیمی در جلسه سران قوا، خلاف تصمیمات مجلس گرفته نشده است ۱۲:۱۸ انتقاد ستاد امر به معروف از پوشش دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۲:۱۲ سریع ترین راه قطع ریزش مو ۱۲:۰۴ تست بینایی؛ می توانید در ۵ ثانیه حیوان گمشده را بیابید؟ ۱۲:۰۴ همیشه نفرین؟! ۱۱:۵۶ بهترین تغذیه برای درمان یبوست ۱۱:۴۹ سهامداران عدالت رایگان سجامی می شوند ۱۱:۴۸ زمان ثبت سفارش خودرو در بورس کالا ابلاغ شد ۱۱:۴۷ استراماچونی استقلال را نقره داغ کرد ۱۱:۳۹ دلار به ۲۸ هزار تومان رسید ۱۱:۳۵ قیمت طلا امروز بیست سوم مرداد در بازار (مثقال ۱۸ عیار، طلا گرم ۱۸ عیار) ۱۱:۳۵ قیمت دلار امروز ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ اولیانوف: تحریم های ایران ممکن است به زودی برداشته شوند ۱۱:۳۵ قیمت یورو امروز ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت درهم صرافی رسمی امروز ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت پوند امروز ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت لیر بازار آزاد امروز ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲ بانک تجارت و وزارت صمت تفاهم نامه همکاری امضا کردند ۱۱:۲۶ واقعا رژیم کتو دوای درد میگرن است؟ ۱۱:۲۴ وزیر علوم: کنکور حذف شدنی نیست ۱۱:۲۰ تغییر ناگهانی مقررات و رویه‌های اقتصادی ممنوع ۱۱:۱۰ حمله تند مجری صدا و سیما به تیم مذاکره ایران ۱۱:۰۶ خط و نشان کیهان بعد از ترور سلمان رشدی برای ترامپ و پمپئو ۱۱:۰۴ وحیدی: جامعه بازنشستگان در شرایط سختی هستند ۱۰:۵۹ واکنش نخست وزیر اسراییل به ماجرای سلمان رشدی ۱۰:۵۶ ملک ۷۰۰۰ میلیاردی شهرداری تهران پس از ۵ سال رفع تصرف شد ۱۰:۴۵ ورزشکاران شرکت مس در مسابقات شرکت های کارگری جهان افتخار آفرینی کردند ۱۰:۴۱ مچ انداری دلار و ریال در تالار بورس / شاخص کل عقب نشینی کرد ۱۰:۴۰ چمران رییس شورای شهر تهران ماند ۱۰:۳۸ نرخ رسمی۲۵ ارز افزایش یافت ۱۰:۳۵ بعد از ۷ سال کویت به تهران سفیر فرستاد ۱۰:۳۳ چگونه از صادرات بنزین ۲۷ سنتی به هشتگ یارانه جعلی انرژی رسیدید؟! ۱۰:۳۱ آخرین وضعیت سلمان رشدی ۱۰:۳۰ قهرمانی قاطعانه تیم فوتبال ۶ نفره فولاد هرمزگان در مسابقات بین المللی شرکت های کارگری/ پری زاده بهترین بازیکن جهان شد ۱۰:۲۹ ضارب سلمان رشدی اعلام بی گناهی کرد ۱۰:۲۵ ارتقای مرج اتریوم چه زمانی انجام می شود؟ ۱۰:۲۱ خط تولید تندر ۹۰ احیا می شود ۱۰:۰۶ هشدار امداد خودرو سایپا به متقاضیان خدمات امدادی ۱۰:۰۳ پیشنهاد ۱۰۰۰ میلیاردی میلان برای طارمی ۰۹:۵۹ رویکرد تعاملی قوه قضاییه و صنعت بیمه تقویت می شود ۰۹:۴۱ تصاویر ناب از قبر مطهر حضرت ابوالفضل (ع) + فیلم ۰۹:۳۵ قیمت بیت کوین همچنان در نیمه کانال ۲۴ هزار دلاری ۰۹:۳۲ تبلیغ خلاقانه مرسدس برای معرفی خودروهای برقی + عکس ۰۹:۲۵ قیمت شیرخشک اعلام نشود، خطر کمبود در آینده جدی است ۰۹:۰۹ هوا گرم تر می شود ۰۹:۰۶ خوشحالی جالب یک سگ برای خوردن بستنی + فیلم ۰۹:۰۰ لپ تاپ قیمت مناسب برای دانشجویان (جدول مشخصات) ۰۸:۵۷ زمان اجرای رتبه بندی معلمان مشخص شد ۰۸:۴۶ افسردگی خندان چه علایمی دارد؟ ۰۸:۳۰ وقتی شهردار تورنتو زنبور خورد! + فیلم اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف اخبار مجلس جلسه سران ارز دیجیتال مصوبه مجلس سلمان رشدی ۱۱ ۳۵ قیمت قیمت ها ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس

روح‌الامینی نماینده فعلی مجلس: در کنار آقای قالیباف نام آقایان نیکزاد و ذوالنور برای رسیدن به ریاست مجلس مطرح است اما هنوز چیزی قطعی نیست.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟