Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا جمالی مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه گفت: این سلسله طبخ و توزیع‌های غذای گرم بین نیازمندان را از ابتدای شیوع کرونا آغاز شده وتاکنون بیش از ده هزار بسته معیشتی و ۲۵هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است و تصمیم داریم به جهت نیاز نیازمندان شهرستان این اقدام جهادی به‌صورت مستمر ادامه یابد که امید است خیرین نیز در این زمینه ما را یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف برنامه طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را داشته‌ایم، افزود: رسالت قرارگاه جهادی عمار و بسیج سازندگی خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌شهر، روستایی، شامل پروژه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و معیشتی همچنان ادامه‌دار خواهد بود و انشاالله بتوانیم در هفته‌های آتی با برگزاری اردوی پزشکی جهادی خدمت دیگری به نیازمندان انجام دهیم.

جمالی بیان کرد: تصمیم بر این شد که در دهه اول محرم امسال قرارگاه جهادی کار‌های عام المنفعه‌ای برای مردم شهرستان انجام دهیم که حضور آرایشگران در زندان مرکزی تربت جام و اصلاح بیش از ۳۰۰ نفر در این اردو انجام شد و همچنین اردوی پزشکی در زندان مرکزی تربت جام و اهدای نذر خون به بیماران انجام شد.

وی تصریح کرد: از اقدامات دیگر این قرارگاه فرهنگی جهادی سیاه پوش نمودن میادین اصلی شهر بود که باهمکاری شهرداری تربت جام، بسیج سازندگی تربت جام، صنایع شیشه آذر مینا جام و آموزش وپرورش انجام شد که حرکت فرهنگی مناسبی در این زمنیه بود که تصمیم داریم در ایام اربعین سید سالار شهیدان نسبت به برگزاری نمایش کاروان حضرت اباعبدا... نمایشگاهی در شهرستان برگزار شود.

وی در پایان گفت: خادمان قرارگاه فرهنگی جهادی عمار اعتقاد داریم که آن چه کمک می‌کنیم وظیفه ماست، ولی باز هم خود را بدهکار محرومان و نیازمندان و خدمات ارائه شده را با توجه به فشار‌های اقتصادی ناکافی می‌دانیم و سعی داریم تا این خدمات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی قرارگاه جهادی عمار بین نیازمندان غذای گرم تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس