Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@06:36:09 GMT

قتل دختر جوان تهرانی مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمر

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۵۵۲۷

قتل دختر جوان تهرانی مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمر

مرد نظافتچی با انگیزه سرقت طلا، دختری را مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمرش کشت.

به گزارش ایمنا روزنامه جام‌جم نوشت: اوایل مردادماه امسال با قتل دختر جوانی در شمال تهران تحقیقات برای دستگیری قاتل او آغاز شد و این دختر با پدرش که مبتلا به آلزایمر بود زندگی می‌کرد. بعد از خفه کردن این دختر با روسری، طلاهای او همراه دستگاه اکسیژن‌ساز پدرش سرقت شده بود و به‌دلیل آلزایمر پیرمرد، قاتل سراغ او نرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تحقیقات مقدماتی مشخص شد مردی برای استحمام پیرمرد و نظافت خانه به آنجا می‌آمده و روز حادثه اهالی ساختمان ورود او به خانه را دیده بودند. این مرد تحت تعقیب قرار گرفت و بعد از ۲۰ روز فرار دستگیر و در بازرسی انباری خانه‌اش، لوازم سرقتی از خانه مقتول هم کشف شد.

متهم به قتل امروز با انتقال به دادسرای جنایی در تحقیقات گفت: سال‌ها است با کارهای خدماتی در خانه‌ها و نگهداری از سالمندان هزینه زندگی‌ام را تأمین می‌کنم، از یک سال قبل به خانه مقتول آمده و پدرش را حمام می‌بردم.

در جریان رفت‌وآمدم به آن خانه متوجه وسایل قیمتی و طلاهای مقتول شدم، روز حادثه، مقتول در اتاق‌نشیمن بود که روسری‌اش را دور گردنش انداخته و خفه‌اش کردم. بعد هم با سرقت وسایل قیمتی گریختم.

کد خبر 596278

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران قتل دختر جوان تهرانی سرقت طلا و قتل سرقت و قتل در تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید