Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:59:46 GMT

تجلیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ایسنایی‌ها در فارس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۶۱۶۴

تجلیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ایسنایی‌ها در فارس

ایسنا/فارس معاون فرهنگی و امور دانشجویی و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور در دفتر منطقه‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران در استان فارس، ضمن پاسداشت روز خبرنگار، از خبرنگاران و عکاسان خبری این خبرگزاری قدردانی کردند.

دکتر محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکشنبه ۲۳ مرداد با حضور در دفتر ایسنا منطقه فارس، گفت: با توجه به همزمانی ایام روز و هفته خبرنگار با دهه اول محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، امکان گرامیداشت و عرض خداقوت به فعالان رسانه فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انباردار با بیان اینکه، شغل خبرنگاری از مشاغل سخت و پر استرس به شمار می‌رود، گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری و دیگر اعضای هیئت تحریریه در رسانه‌های مختلف، کاری شبانه‌روزی را عهده‌دار هستند.

معاون فرهنگی و اموردانشجویی علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه، کار در عرصه خبر، امروز و با گسترش شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی، بسیار دشوارتر و مسئولیت فعالان این حوزه نیز سنگین‌تر شده است، گفت: امروز شاهد یک ارتباط دو سویه بین مجموعه سلامت و رسانه‌ها در فارس هستیم.

انباردار با تاکید بر اهمیت کار اطلاع‌رسانی، کار خبرنگار را یک حرفه تخصصی با فراز و نشیب و دشواری‌های فراوان توصیف کرد و روز خبرنگار را گرامیداشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: رسانه‌های استان فارس در دوران شیوع کووید-۱۹ خوش درخشیدند و اگر سیستم سلامت موفقیتی در این مسیر کسب کرد، بخشی را مدیون همکاری رسانه‌هابوده است.

ابوذر پاریزی، با بیان اینکه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به واسطه ماهیت خود، ارتباط بیشتر و گسترده‌تری با بخش دانشگاهی به ویژه علوم پزشکی شیراز داشته است، گفت: قدردان همکاری صمیمانه و شبانه روزی خبرنگاران و عکاسان این رسانه خصوصا در ایام شیوع کرونا، هستیم.

پاریزی، با بیان اینکه ارتباط دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رسانه‌ها در فارس، بر محور تعامل استوار بوده و توسعه خوبی داشته است، گفت: خوشبختانه به مدد رسانه‌ها و خبرنگاران فعال امکان انعکاس مسائل، مشکلات و اقدامات در حوزه سلامت، به شکلی مطلوب فراهم شده است.

او با بیان اینکه، روابط عمومی، ارتباط دهنده و تسهیل کننده ارتباط بین رسانه و سازمان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره به استقلال رسانه اهمیت داده و این حق را برای خود قائل نیست که برای رسانه و خبرنگار در انجام رسالت حرفه‌ای، تعیین تکلیف کرده و محدودیت ایجاد کند.

در این جلسه، خبرنگاران و عکاسان ایسنا منطقه فارس نیز نکاتی را پیرامون وضعیت مراکز درمانی و بیمارستانی در بخش‌های دولتی و خصوصی، مسائل و مشکلات مردم در مسیر دریافت خدمات کلینیکی و پارکلینیکی تخصصی و فوق تخصصی و بعضی اظهارنظرهای مردم را مطرح کردند.

همچنین در این جلسه سردبیر ایسنا منطقه فارس پیشنهاد داد که امکان همکاری بیشتر بین معاونت‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهاددانشگاهی فارس در ابعاد مختلف دانشجویی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و ... با تدوین و انعقاد تفاهمنامه‌ای فراهم شود.

علی محمد پشوتن با اشاره به ظرفیت‌های تخصصی جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و رسانه‌ای، لزوم فراهم شدن بستری برای تعامل بیشتر و استفاده از پتانسیل‌های مرکز افکارسنجی(ایسپا) و پارک علوم و فناوری‌های نوین و صنایع خلاق فرهنگی و ... در زمینه‌های مختلف منجمله مسائل مرتبط با جمعیت، جوانی جمعیت و خانواده و ... را یادآور شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارس خبرگزاری ایسنا روز خبرنگار دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبرنگاران و عکاسان روابط عمومی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود

ایسنا/فارس  مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در شیراز خبر داد.

احمد پهلوانیان امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری استان با اعلام این خبر گفت: تنوع در  موسیقی، زبان و گویش‌های مختلف، فرهنگ و آداب و رسوم بسیار متنوع، پوشش‌های زیبای زنان و مردان، غذا های سنتی  و... در جای جای استان، گویای اقوام مختلف در آن سرزمین است و فارس با این ویژگی، به حق ایرانی کوچک و سرزمین رنگین کمان اقوام است.

وی با تأکید بر وحدت اقوام ایرانی بیان کرد: مؤلفه ایران قوی در سایه «وحدت اقوام ایرانی» شکل گرفته است و توسعه وحدت بین اقوام و ترویج این فرهنگ وظیفه همگانی است.

پهلوانیان با تأکید بر ظرفیت‌های اقوام و عشایر در استان یادآور شد: می‌طلبد مدیران ارشد استان و رسانه با هدف ایجاد وحدت، نمایش جذابیت‌ها، فرهنگ، تمدن و هویت اقوام، عشایر و ایلات ساکن در استان و با تکیه بر دو اصل هویت‌محوری و عدالت‌گستری، عملیات رسانه‌ای ویژه‌ای را طراحی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس از برگزاری اولین  جشنواره تولیدات رسانه ای اقوام و عشایر کشور در سطح ملی و با محوریت استان فارس  در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند یک رویداد ارزشمند فرهنگی در پاسداشت اقوام و عشایر و معرفی فرهنگ و هویت این بخش و پررنگ‌تر شدن جایگاه اقوام و عشایر کشور باشد.

وی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، اجتماعی اقوام و عشایر، بسترسازی تقویت وحدت و افزایش تعامل بین اقوام کشور، توجه به اشتراکات فرهنگی، مذهبی و آئینی اقوام ایرانی، توجه به عشایر به عنوان قطب مولد کشور و توجه به نقش تاثیرگذار زنان عشایر در عرصه‌های مختلف و نقش مدیریتی آنان در تحکیم بنیان خانواده را بخشی از  اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این جشنواره  در دو بخش تولیدات مراکز استان‌ها و بخش مردمی مدنظر است که شامل تولیدات رادیویی، تلویزیونی، و مجازی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه