Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@05:30:34 GMT

۹۵ درصد تعهد قزوین در تولید بذر محقق شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۶۲۲۲

۹۵ درصد تعهد قزوین در تولید بذر محقق شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی اصولی و کارشناسی ۹۵ درصد تعهد قزوین در تولید بذر محقق شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز یکشنبه به همراه صمد مبصر معاون کنترل و گواهی بذر موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر کشور و میثم پیله فروش معاون اقتصادی استانداری از شرکت فرآوری بذر دشت جاوید دولت آباد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افلاطونی در این بازدید گفت: ۹۵ درصد از تعهد این استان در تولید بذر بر اساس برنامه‌های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی محقق شده است. 

وی افزود: افزایش کمی و کیفی بذر استان قزوین از ابتدا در اولویت برنامه های سازمان جهاد کشاورزی قرار داشته و در شرایط کنونی عملکرد بسیارخوبی برجا گذاشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: بارش ۲۵۰ میلی متری باران در قزوین وضعیت این استان را نسبت به خیلی از نقاط کشور در شرایط مساعدی قرار داده که می‌توان برای آن در حوزه تولیدات دیم برنامه ریزی کرد.

این مدیر یادآورشد: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه کشت دیم در استان قزوین وجود دارد که با برنامه ‌ریزی مدون می‌توان آن را توسعه بخشید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی