Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، اتریش به خاطر معماری خیره کننده و میراث هنری خود مشهور است، اما متاسفانه در سال‌های اخیر به عدم تحمل فزاینده اقلیت مسلمان خود نیز شهره شده است.
 
بر اساس داده‌های منتشر شده در ژوئن 2022، بیش از یک هزار حادثه اسلام هراسی در سال گذشته گزارش شده که افزایش تکان دهنده‌ای نسبت به سال قبل داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد جنایات ناشی از نفرت علیه مسلمانان در اتریش، در اکثریت حملات مردان به طرز بی‌رحمانه‌ای زنان را هدف قرار می‌دهند.
 
بر اساس این گزارش ها 69 درصد از قربانیان زن محجبه هستند. با این حال، این تنها جنایات سطح خیابان نیست که مسلمانان را هدف قرار می‌دهد.
 
گفته می‌شود که افزایش شدید اسلام هراسی در سال 2021 به واسطه پروژه بحث برانگیز «نقشه اسلام» به انجام رسید.
 
منتقدان معتقدند که این طرح به گسترش جنایات ناشی از نفرت کمک می‌کند.
 
در نوامبر 2020، مقامات اتریشی عملیاتی را آغاز کردند که در آن به منازل و دفاتر موسسات خیریه و فعالان مسلمان به عنوان بخشی از به اصطلاح جنگ علیه «اسلام سیاسی» یورش بردند.
 
اما به گفته منقتدان تنها دستاورد این طرح، رفتار غیرانسانی نسبت به مسلمانان و دامن زدن به ترس فزاینده عمومی نسبت به اسلام بوده است و افزایش ترس به طور قطع منجر به نفرت بیشتر می‌شود.
 
اقدامات اخیر وین برای محدود کردن آنچه دولتمردان آن را به اصطلاح اسلام سیاسی می‌دانند، تقریبا 800 هزار مسلمان را در معرض خطر قرار داده است.
 
به گفته کارشناسان، نقشه مربوط به اطلاعات بحث برانگیزی مانند نام و مکان مساجد با استفاده از طرح «نقشه اسلام»، باعث خشونت جدید علیه اقلیت مسلمان در این کشور می‌شود.
 
پس از اینکه دولت اتریش «نقشه اسلام» بحث برانگیز خود را منتشر کرد، حملات علیه مسلمانان به سرعت افزایش یافته و موج جدیدی از نفرت نسبت به این گروه اقلیت در این کشور عضو اتحادیه اروپا به وجود آمده است.
 
حملات نژادپرستانه و برچسب زدن به مسلمانان به طور چشمگیری افزایش یافته و دلیل اصلی آن انتشار «نقشه اسلام» از سوی دولت اتریش است.
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: اسلام هراسی اتریش نقشه اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد

رالف رانگنیک پس از بازی مقابل رئال مادرید تصمیمش را پذیرفتن یا رد کردن پیشنهاد بایرن مونیخ، خواهد گرفت

طرفداری | در حالی که زمان زیادی تا بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نمانده، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید در پشت پرده ادامه دارد و گویا سرمربی تیم ملی اتریش گزینه اصلی این باشگاه است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ رالف رانگنیک گزینه مورد نظر تمامی مدیران بایرن مونیخ از جمله اولی هونس است. بنابراین سران باشگاه جایگزین دیگری در نظر ندارند. باواریایی‌ها به دنبال امضای یک قرارداد سه ساله تا 2027 با رانگنیک هستند.

از سوی دیگر آن‌ها نگران فدراسیون فوتبال اتریش نیز نیستند و اعتقاد دارند یک مبلغ متوسط یک رقمی میلیون یورویی به عنوان غرامت پرداخت خواهند کرد، دو طرف مذاکرات خوبی با یکدیگر داشته‌اند. همچنین رانگنیک در نقل‌وانتقالات باشگاه نیز نقش خواهد داشت. قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال 2026 اعتبار دارد.

بیش‌تر بخوانید:

به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود 

مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد

پس از بازی مقابل رئال مادرید، زمان اعلام تصمیم رالف رانگنیک

هنوز چیزهای زیادی بین رالف رانگنیک و بایرن مونیخ وجود داشت که باید تکلیف‌شان مشخص شود. قرار است پس از بازی مقابل رئال مادرید، صحبت‌های بیش‌تری انجام شود و انتظار می‌رود این هفته تصمیم نهایی گرفته شود. هر چند سران بایرن مونیخ خوش‌بین هستند که رانگنیک پیشنهادشان را خواهد پذیرفت.

گفتنی است دو تیم امشب از ساعت 22:30 در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند