Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@06:28:32 GMT

برگزاري مراسم تعزيه در بوستان نوفل لوشاتو

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۶۷۰۴

خبرگزاری آریا-معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برنامه های اجرایی این منطقه در دهه دوم محرم در محله های 20 گانه خبر داد و گفت: در این روزها محافل عزاداری سیدالشهدا (ع) در نقاط مختلف منطقه برگزار می شود .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، اسمعیل قضاتلو با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این ایام گفت: همزمان با این دهه محرم مراسم تعزیه خوانی در بوستان نوفل لوشاتو هر روز عصر با حضور شهروندان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه گفت: برپایی خیمه تکیه ملت در میدان رسالت با اجرای برنامه های فرهنگی مختلف وپذیرایی از شهروندان در ایستگاه صلواتی و مراسم چهل روز چهل روضه در منزل شهدای منطقه از دیگر برنامه های در حال انجام است.
معاون شهردار منطقه 4 خاطرنشان کرد: برپایی موکب پذیرایی در مسیر تشییع پیکر شهدای گمنام در میدان امام حسین(ع) ، برگزاری برنامه زیر آسمان روضه در بوستان بانوان برای بانوان منطقه و مراسم عزاداری در مراکز پرتو و بهاران برای آسیب دیدگان اجتماعی و کودکان کار از برنامه هایی بود که در دهه اول محرم الحرام اجرایی شد.
قضاتلو در پایان از اعزام و مشارکت شهروندان این منطقه در مراسم تجمع بزرگ عزاداران حسینی در دانشگاه تهران روز پنج شنبه 27 مرداد خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مسئول برگزاری این مراسم گفت:به مناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر خرو برگزار شد.
مهدی رحمانی افزود: در این همایش ۸۰۰ نفر از خانواده‌های شهر خرو مسیر ۲ کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا پارک گلزار شهدای گمنام را پیاده‌روی کردند.

او گفت: در پایان این مراسم به تعداد ۱۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد