Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:06:45 GMT

مرگ عجیب یک کودک در شوش / سقوط در سطل آب کولر

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۰۷۱

مرگ عجیب یک کودک در شوش / سقوط در سطل آب کولر

فیض‌الله دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در یکی از روستاهای شوش کودکی در سطل آبی که خانواده برای خروج آب کولر دو تیکه خود قرار داده بودند، سقوط کرد.

وی افزود: خانواده پس از مدتی متوجه غیبت کودک خود شدند و پس از جست‌وجو نیز کودک را در حالت خفگی کامل در سطل آب پیدا می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: این کودک بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود ولی عملیات احیا مؤثر واقع نشده و کودک جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: حداکثر ۱۰ دقیقه پس از غرق‌شدگی، عملیات احیا و بازگرداندن تنفس را می‌توان انجام داد و اگر زمان بیشتر از این زمان شود، عملیات احیا موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

دیناروند هشدار به خانواده‌ها گفت: با توجه به فصل گرما و وجود کانالهای کشاورزی متعدد روباز در حاشیه شهرها و روستاها و همچنین وجود سه رودخانه در سطح شهرستان شوش حتماً مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث ناگوار غرق‌شدگی نباشیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش با اشاره به فوت دو کودک دیگر بر اثر گزش مار و سقوط از بام گفت: از همشهریان درخواست می‌شود ضمن رعایت مسائل احتیاطی در این زمینه از جمله حفاظ گذاری پشت بام‌ها و راه پله‌ها به منظور پیشگیری از سقوط کودکان و بهسازی محیط زندگی اقدام کنند.

کد خبر 5563024

منبع: مهر

کلیدواژه: غرق شدگی شهرستان شوش کودکان بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی آمار کرونا روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا گرگان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش

زن جوانی در تماس با پلیس اعلام کرد شوهرش بر اثر برق‌گرفتگی جان باخته اما کسی از ازدواج آنها خبر ندارد.

به گزارش ایران، به دستور بازپرس جنایی، تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد مرد میانسال در کنار کولر آبی روی پشت بام مواجه شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی در محل حکایت از آن داشت که مرد میانسال هنگام تعمیر کولر دچار برق‌گرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

زن جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، در تحقیقات اولیه گفت: من همسر صیغه ای بهروز بودم. سال ۹۶ به عقد موقت او درآمدم و راز این ازدواج را کسی نمی‌دانست. او در هفته چند بار به من سر می‌زد. روز حادثه به او گفتم هوا گرم شده و بهتر است کولر را راه بیندازیم. می‌خواستم به تعمیرکار زنگ بزنم، اما همسرم گفت خودم آن را درست می‌کنم.

زن جوان ادامه داد: بهروز برای تعمیر کولر به پشت‌بام رفت. ساعتی گذشت و از او خبری نشد. هرچه به تلفن همراهش زنگ زدم، جواب نداد. با نگرانی راهی پشت‌بام شدم، اما در کمال ناباوری دیدم همسرم کنار کولر افتاده و جان باخته است.

بدین ترتیب با مرگ مرد میانسال راز ازدواج دوم او که مخفیانه انجام شده بود، برملا شد. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • فیلم| آخرین وضعیت عملیات جستجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت