Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:02:56 GMT

مردم بیش از هر زمان دیگری نیاز به امید دارند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۵۲۰

مردم بیش از هر زمان دیگری نیاز به امید دارند

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استاندار البرز گفت: زیرساخت‌های اساسی استان هیچ تناسبی با جمعیت ساکن و شناور ندارد بنابراین برای این منظور برنامه‌های متعددی در دستور کار است و بخشی نیز به مرحله اجرا درآمده از این رو اکنون لزوم حضور پررنگ اصحاب رسانه برای انعکاس این اقدامات در جامعه حس می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبدالهی روز یکشنبه ۲۳ مرداد با حضور در دفتر البرز خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به اهمیت کار جهادی برای ایجاد رضایت در جامعه، گفت: مسئول انقلابی کسی است که روزانه ۱۸ ساعت به کار بپردازد و انقلابی بودن را در عمل ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی در ادامه به اهمیت کار خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران افرادی شجاع و ایثارگر هستند که مطالبات عمومی را پیگیری می‌کنند و با اطلاع رسانی صحیح و دقیق به مدیریت افکار عمومی می‌پردازند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه، مطالبه‌گر هستند و از سوی دیگر با نگاهی منصفانه به تشریح عملکردها و دستاوردها می‌پردازند و روحیه امید و نشاط را در جامعه نشر می‌دهند.

ارتباط تنگاتنگی بین مدیران با بطن جامعه شکل گرفته است

وی بر ضرورت تعامل اصحاب رسانه در مسیر اهداف و برنامه های استان بخصوص در رابطه با اقدامات جهادی در ۶۶ محله کم برخوردار استان تاکید کرد و افزود: اکنون ارتباط تنگاتنگی بین مدیران در رده‌های مختلف با بطن جامعه شکل گرفته که مصداق این امر دیدار چهره به چهره در روزهای سه شنبه، برپایی میز خدمت با عنوان چهارشنبه‌های جهادی در محله‌های محروم و همچنین میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه شهرها و شهرستان‌ها، است.

عبداللهی به وضعیت استان البرز از نظر زیرساختی هم اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های اساسی استان هیچ تناسبی با جمعیت ساکن و شناور ندارد بنابراین برای این منظور نیز برنامه‌های متعددی در دستور کار است و بخشی نیز به مرحله اجرا درآمده از این رو اکنون لزوم حضور پررنگ اصحاب رسانه برای انعکاس این اقدامات در جامعه حس می‌شود چرا مردم بیش از هر زمان دیگری نیاز به امید دارند.

استاندار البرز با بیان اینکه در اقدامات اخیر به دنبال افزایش رضایت‌مندی شهروندان و وحدت و انسجام بین مردم و مدیران هستیم، افزود: این اقدامات در نهایت باید به حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی منجر شود. در این بخش مجموعه جهاد دانشگاهی با تجربیات خود می‌تواند با پایش و بررسی وضعیت گذشته، وضعیت کنونی و ارزیابی وضعیت آینده استان به ما راهکار ارائه دهد و کمک کند.

مشکلات زیرساختی البرز را با پیگیری و رایزنی حل می‌کنیم

وی افزود: در استان البرز مردم یک سری مطالبات در حوزه‌های زیرساختی از جمله در بخش مسکن، مدرسه، بیمارستان، آب، برق، گاز، حاشیه‌نشینی، زندان‌ها و مسائلی از این دست دارند که در این بخش مشغول هستیم و آن را با پیگیری و رایزنی و جذب بودجه حل خواهیم کرد اما موضوعات مهمی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هم وجود دارد که در آن پیشنهادها و راهکارهای جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی می‌تواند کمک کننده باشد تا ما بدانیم دغدغه‌های اصلی چیست و برای کدام موضوعات باید وقت بیشتری صرف کنیم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: طی این مدت با اقداماتی که در استان صورت گرفته آمارهای جرم هم کاهشی بوده و به دنبال این هستیم تا کاهش تداوم داشته باشد و البرز در زمره استان‌های سبز کشور قرار بگیرد.

گفتنی است در این نشست احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی البرز هم به تشریح توانمندی‌ها و تجربیات جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و اقتصادی و توانمندی و آمادگی این نهاد برای کمک به توسعه استان پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجتبی عبدالهی جهاد دانشگاهی البرز ایسنا استانداری البرز جهاد دانشگاهی اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود