Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:29:08 GMT

سطل آب جان کودک دو ساله شوشی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۷۱۰

سطل آب جان کودک دو ساله شوشی را گرفت

فیض‌الله دیناروند گفت: در یکی از روستا‌های شوش کودکی در سطل آبی که خانواده برای خروج آب کولر دوتیکه خود قرار داده بودند؛ سقوط کرده که خانواده پس از مدتی متوجه غیبت کودک شده اند و پس از جستجو کودک را در حالت خفگی کامل در سطل آب پیدا می‌کنند. پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه عملیات احیاء موثر واقع نشده و کودک جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: حداکثر ده دقیقه پس از غرق شدگی، عملیات احیاء و بازگرداندن تنفس را می‌توان انجام داد و اگر زمان بیشتر از ده دقیقه شود عملیات احیاء موفقیت آمیز نخواهد بود.

آقای دیناروند ضمن تذکر و هشدار به خانواده‌ها گفت: با توجه به فصل گرما و وجود کانال‌های کشاورزی متعدد روباز در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین وجود سه رودخانه در سطح شهرستان، مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث ناگوار غرق شدگی نباشیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش با اشاره به دو مورد دیگر فوت کودکان در اثر حوادثی هم‌چون گزش مار و سقوط از بام از همشهریان عزیز خواست ضمن رعایت مسائل احتیاطی در این زمینه از جمله حفاظ گذاری پشت بام‌ها و راه پله‌ها جهت پیشگیری از سقوط کودکان و بهسازی محیط زندگی خانواده جهت پیشگیری از رشد و نمو خزندگانی مثل مار و عقرب از آسیب رسیدن و یا مرگ کودکان دلبند خود جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ کودک بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات جوان ٣٣ ساله که در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) دچار حادثه شده بود، خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: امروز پانزدهم اردیبهشت و در پی اعلام گزارش حادثه سقوط فردی از ارتفاعات صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بلافاصله گروه امداد کوهستان به محل اعزام شد.

وی با اشاره به همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر و اورژانس در این عملیات، افزود: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسید و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به‌صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرد و به عوامل اورژانس تحویل داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خطاب به شهروندان توصیه کرد: هنگام رفتن به کوه، تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشید و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنید و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد، پرهیز کنید.

کد خبر 750523

دیگر خبرها

  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • کامیون بستنی در قرقیزستان ۱۸ کودک را زیرگرفت (فیلم)