Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ذبیح‌الله اعظمی به ارایه جزئیاتی از جلسه روز یکشنبه ۲۳مرداد ۱۴۰۱ کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: در این جلسه اعضای هیئت رئیس تحقیق و تفحص از پروژه‌های انتقال آب بین حوزه‌ای مشخص شدند.

وی افزود: بر این اساس امیرقلی جعفری بروجنی نماینده بروجن به عنوان رئیس، جلیل مختار نماینده آبادان و منصور علی زارعی نماینده ساری به عنوان نواب رئیس و خانم سمیه رفیعی نماینده تهران به عنوان دبیر هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از پروژه‌های انتقال آب بین حوزه‌ای تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی کمیسیون کشاورزی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کمیسیون گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره مسایل و مشکلات کشاورزان و چالش‌های مربوطه و ورود شرکتهای دانش‌بنیان و اقتصادی بودن کشاورزی مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته اعظمی، چالش‌های مربوط به آب، ارتباط بین کشاورزی و آمایش سرزمینی، باقی ماندن روستاییان در روستاها و ایجاد جاذبه در این زمینه، افزایش تولید و بهبود عملکرد در همه حوزه‌های کشاورزی از جمله سرفصل‌های گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس بوده است.

وی گفت: در جلسه امروز مقرر شد مجدداً کمیسیون کشاورزی، مرکز پژوهش‌های مجلس به علاوه بخش اجرایی دولت در نشستی راهکارهای اجرایی حل مشکلات احصا شده در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس را پیدا کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی خاطر نشان کرد: در جلسه امروز گزارش عملکرد معاونت دریایی و تالاب‌های سازمان محیط زیست نیز مورد رسیدگی قرار گرفت. موضوع کنوانسیون مارپل و آلودگی دریاها و وضعیت تالاب‌ها، آلودگی‌های زیست محیطی آب شیرین‌کن‌های داخلی و خارجی موجود در کشورهای همسایه و همچنین احکام و قوانین روی زمین مانده در حوزه محیط زیست و دلایل کاهش مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست از جمله سرفصل‌هایی بود که در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتقال آب کمیسیون کشاورزی مجلس مرکز پژوهش های مجلس کمیسیون کشاورزی جلسه امروز محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد