Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:32:29 GMT

مشکلی برای آب شرب زوار در مهران نداریم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۰۰۱۷

مشکلی برای آب شرب زوار در مهران نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز یکشنبه در جریان سفر معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان ایلام اظهار کرد: پروژه آبرسانی به پایانه مرزی مهران با ظرفیت خدمات‌رسانی به ۳۰۰ هزار نفر در روز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه آب پایانه مرزی از طریق سه حلقه چاه آب شرب عمیق با ظرفیت ۱۱۰ لیتر بر ثانیه تامین می‌شود، ادامه داد: این پروژه با ۵۴ کیلومتر خط انتقال و چهار مخزن به حجم ۳۷۰۰ متر مکعب، توسط دو ایستگاه با ظرفیت ۱۱۰ لیتر بر ثانیه به پایانه مرزی انتقال پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه با ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط شرکت آبفا و با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

هژبری در بخش دیگری از سخنانش به طراحی و جانمایی ۴۱ دستگاه آبسردکن از پل زائر تا پایانه مرزی مهران اشاره کرد و افزود: تاکنون یک میلیون بطری آب معدنی توسط بنیاد مستضعفان در سوله‌های مرز دپو شده است و تا پیش از اربعین این میزان به ۱۰ میلیون بطری می‌رسد.

وی ادامه داد: از سال گذشته اقدامات ارزشمندی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه اربعین استان ایلام انجام گرفته است.

هژبری افزود: این ستاد در حوزه اربعین ۱۳ پروژه با ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه آب، سایه‌بان، بهداشت و درمان، تکمیل سرویس‌های بهداشتی و... در استان اجرا کرده و یا در دست اقدام دارد.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار ایلام در جریان بازدید از مرکز آنژیوگرافی بیمارستان مصطفی خمینی ایلام نیز گفت: این مرکز پس از رفع یک سری نواقص فنی، به زودی پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

وی، اقدامات ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در استان را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه خرید دستگاه آنژیوگرافی را پرداخت کرده است.

هژبری، نیازمندی‌های استان در حوزه بهداشت و درمان را بسیار وسیع عنوان کرد و گفت: با وجود خدمات زیادی که صورت گرفته اما برای برخورداری کامل از این دستگاه آنژیوگرافی نیاز است که اتاق عمل مرتبط با آن نیز احداث و راه‌اندازی شود.

معاون استاندار ایلام، خواستار تقبل هزینه ساخت اتاق عمل این بیمارستان توسط ستاد اجرایی شد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم ست اجرایی و اتاق عمل توسط ستاد اجرایی تامین شود تا مورد استفاده عموم مردم استان قرار گیرد.

گفتنی است بهره‌برداری از دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان مصطفی خمینی شهر ایلام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دیدار با استاندار، بازدید از روند ایجاد سایه‌بان‌ها، محل جانمایی آبسردکن‌ها، سردخانه‌های تامین یخ و بسته‌بندی آب، محل اسکان زوار و استراحت رانندگان اتوبوس‌ها، نمازخانه، مراحل ساخت آشپزخانه با ظرفیت پخت ۲۰ هزار پرس غذا در روز، سرویس‌های دستشویی و حمام، مراحل کف سازی و محوطه محوطه سازی موکب اصلی مسیر پایانه و بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت در شهرک اسلامیه مهران از دیگر برنامه‌های معاون ستاد اجرایی کشور و معاون عمرانی هماهنگی امور عمرانی  استاندار ایلام بود.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام اربعین استانداری ایلام ایلام اربعین استاندار ایلام ستاد اجرایی پایانه مرزی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات استان مازندران در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور دکتر نوری استاندار مازندران برگزار شد با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در قائم شهر برای رقابت ۲کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸ شعبه برگزار می‌شود یادآور شد: انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

عزیززاده گرجی به آمادگی ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر اشاره کرد و گفت: صندوق‌های الکترونیکی دریافت شد و آموزش‌های لازم در حال ارائه به مسئولان اجرایی است.

وی از هماهنگی با صدا و سیمای مرکز مازندران برای ضبط تبلیغات کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در این حوزه انتخابیه اندیشیده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه ۴۳.۵ درصد مازندرانی‌ها در دور اول انتخابات سال گذشته رأی دادند، گفت: تمامی افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند و افرادی که در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند فقط می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: تبلیغات از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر نیز مشخص شدند، گفت: سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود میدانیم.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه هزار و ۴۵۳ نفر در دور اول برای کسب کرسی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند اظهار کرد: ۷۴۸ نفر ثبت نام نهایی کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۹حوزه انتخابیه استان برگزار شد، افزود: ۵۲۲ نفر در هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند و نهایتا هیات نظارت استان ۳۷۸نفر را از این تعداد تایید و در نهایت شورای نگهبان ۳۳۲نفر را تایید نهایی اعلام کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هشت حوزه انتخابیه استان در دور اول نمایندگان خود را شناخت، گفت: حوزه انتخابیه قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی با ۵ فرمانداری نیز به دور دوم کشیده شده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای و ۵۹ شعبه انتخابیه اصلی و فرعی در استان فعال بوده ادامه داد: ۳۰ هزار نفر مستقیم در هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات فعالیت داشتند که مجموعا ۶۰ هزار نفر در حوزه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات استوار بر چهار راهبرد کلیدی مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت فعالیت نمودند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه برای انتخابات خبرگان رهبری نیز در مازندران ۲۲نفر نام نویسی کردند، افزود: ۵ نفر از این تعداد تایید شدند و با آرای مردم استان چهار نفر راهی مجلس خبرگان شدند.

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام