Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر مبنای تحقیقات اف‌بی‌آی اسلحه‌ای که در دست آلک بالدوین بود، بدون کشیده شدن ماشه نمی‌توانسته شلیک کند.

به گزارش مشرق، اف‌بی‌آی با تحقیق درباره ادعای آلک بالدوین مبنی بر اینکه هرگز ماشه را نکشیده، اعلام کرد بدون کشیده شدن ماشه، اسلحه نمی‌توانست شلیک کند.

دفتر تحقیقات اف‌بی‌آی رسماً نتیجه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلک بالدوین بازیگر و تهیه‌کننده فیلم وسترن «زنگار» که در اکتبر گذشته با شلیک به هالینا هاچینز موجب کشته شدن او و زخمی شدن جوئل سوزا کارگردان فیلم شده بود، تاکید کرده بود تصور می‌کرده «تفنگ سرد» یعنی بدون گلوله واقعی در دست داشته است.

او همچنین تاکید داشت که ماشه اسلحه را نکشیده است. او در مصاحبه با ای‌بی‌سی گفته بود: «ماشه کشیده نشده. من هرگز اسلحه به سمت کسی نمی‌گیرم و ماشه را نمی‌کشم. هرگز.»

اما تحقیقات اف‌بی‌ای نشان می‌دهد چکش اسلحه در موقعیت ربع خمیده تا نیمه خمیده قرار دارد و این اسلحه نمی‌توانست بدون فشار دادن ماشه شلیک کند.

تحقیقات روی کلت کالیبر ۴۵ که همان مدل هفت‌تیری است که در این حادثه استفاده شده، این نتیجه‌گیری را به دست داده است.

کارآگاهان پیش از اینکه پرونده را به دادستانی ارسال کنند منتظر نتیجه تجزیه و تحلیل اف‌بی‌آی بودند.

بازرسان سانتافه که قتل در آنجا رخ داده نیز ۷ ماه پس از اینکه گوشی موبایل این بازیگر به پلیس نیویورک تحویل شد، هنوز به بررسی سوابق آن نپرداخته‌اند.

پزشک قانونی نیومکزیکو روز چهارشنبه پس از دریافت نتیجه تحقیقات اف‌بی‌آی گزارش خود را با این نتیجه‌گیری که مرگ هاچینز تصادفی بود، تکمیل کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت اف بی آی پلیس نیویورک هالینا هاچینز آلک بالدوین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تحقیقات اف بی اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها

به گفته جاناتان پوکت، تک‌تیرانداز آمریکایی که در اوکراین در حال جنگ است «سربازان اوکراینی ترجیح می‌دهند از تفنگ‌های AK-74 که متعلق به زمان شوروی است، استفاده کنند، چون ظرفیت آن‌ها بالاتر است و گلوله‌های 5.45×39 میلی‌متری دارند» به گفته این سرباز آمریکایی، «اوکراین اکنون به شدت به مهمات نیاز دارد و تانک‌های پیشرفته متحدانش برای دفاع مقابل روسیه کارساز نیست، آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روس مجبورند به صورت پیاده‌نظام جنگ کنند.»

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)