Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@09:00:32 GMT

استکبار جهانی به سمت اضمحلال حرکت می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۰۳۹۵

استکبار جهانی به سمت اضمحلال حرکت می کند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «علی محمد زنگانه» در همایش «تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی» که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوای گرگان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در سوره مبارکه «فجر» سرنوشت اقوام و تمدن های مختلف بشری را در طول تاریخ بیان کرده و به خوبی به علل سقوط آنها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی؛ از نظر قرآن کریم، طغیان و گسترش فساد در روی زمین از ویژگی های مشترک تمدن هایی است که سقوط کره اند.

استاندار گلستان با تأکید بر گسترش خوی استعماری قدرت های استکباری در سطح جهان، تصریح کرد: در شرایط کنونی جهان این کشورها ویژگی تجاوزگری و طغیانگری را به اوج خود رسانده اند.

وی افزود: وقتی تعدّی و تجاوز قدرت های ضد دینی به اوج خود رسید بر اساس آیات الهی شاهد افول و اضمحلال آنها خواهیم بود.

زنگانه در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم برگزاری اینگونه همایش ها باعث تقویت وحدت و انسجام بیش از پیش اقوام و مذاهب مختلف اسلامی شود.

حاج قاسم همه ادیان و مذاهب را حول محور مقاومت جمع کرد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در این همایش با بیان اینکه برای شهید سلیمانی دین و مذهب مهم نبود، گفت: آن شهید بزرگوار پیروان همه ادیان و مذاهب را حول محور مقاومت علیه حزب طاغوت جمع کرد.

 حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» افزود: حاج قاسم نگاه اصیلی به بحث وحدت و تقریب بین دول و مذاهب اسلامی و حتی بین ادیان توحیدی و ابراهیمی داشت.

به گفته وی؛ به خاطر اهمیتی که بحث تقریب دارد دشمن سخت به دنبال از بین بردن پایه های تقریب در بین امت اسلامی است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اعلام اینکه شهید سلیمانی خودش یک مکتب و کلاس درس بود، تصریح کرد: مکتب آن شهید بزرگوار ذیل مکتب امامین انقلاب قرار داشت و به درجه استادی رسیده بود.

وی ادامه داد: اینگونه افراد عین الله و تحقق اراده الهی هستند و به جلسات ما برکت و معنویت عطا می کنند.

به گفته وی؛ مقاومت راهبرد اصلی و الگوی فکری ما با نگاه به قرآن کریم و سیره نبوی و اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین است.
حجت الاسلام گرزین با یادآوری اینکه عزت، کرامت، رشد و پیشرفت های علمی و نظامی امروز کشور مدیون مقاومت است، گفت: اگر ذره ای از عمل و فکر مقاومت کوتاه بیاییم قطعاً زمین خواهیم خورد.

وی افزود: جهاد تبیین مهمترین عملیات در محور مقاومت است تا برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی هم افزایی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مقاومت اسلامی تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، افزود: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به حمایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از این بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمده اند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

امام جمعه کرج گفت: برخی در داخل کشور که با بهانه جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند حالا در برابر این رفتار‌های استکبار جهانی لب به سکوت بسته اند که جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات  شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی و مناسب با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

آیت الله حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدید‌ترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند ولی اعتماد ملی و خودباوری ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد و در اردیبهشت ماه ۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی در جهان به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است افزود: هر عدالت‌خواه و حق جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر رژیم صهیونسیتی تامین کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی