Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:59:00 GMT

برگزاری بزرگترین رویداد کاراته کشور در یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۴۴۶۰

برگزاری بزرگترین رویداد کاراته کشور در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علی کریمی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت‌های ورزشی به ویژه رشته کاراته در این استان،‌ اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با فدارسیون کاراته ایران قرار است مسابقات برترین های کاراته کشور به میزبانی استان یزد برگزار شود.

وی میزبانی استان برای رویدادهای کشوری را یکی از موثرترین راهکارهای توسعه ورزشی دانست و افزود: این مسابقات ما بین برترین‌های کاراته کشور به منظور تشکیل تیم‌های ملی پایه به مدت دو روز در دو بخش پسران و دختران در تاریخ‌های سوم و چهارم شهریورماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت کاراته استان یزد گفت: رقابت‌های برترین برترین‌های کاراته ایران در سه رده سنی پایه نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال پسران و دختران با حضور هشت نفر برتر رنکینگ لیگ کاراته وان ایران، مقام‌آوران مرحله سوم لیگ کاراته وان زنجان و مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۱، برگزار می شود.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در بخش پسران سوم شهریورماه و در بخش دختران چهارم شهریورماه برگزار خواهد شد و پس از برگزاری این مسابقات، دو نفر برتر هر وزن، راهی اردو های تیم ملی رده های سنی پایه خواهند شد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات کاراته استان یزد علی کریمی اداره کل ورزش و جوانان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران

رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده در تهران، رشت و بندر ماهشهر برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، "هم‌مسیر اوتیسم" یک مسابقه دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اوتیسم است، گروه‌های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اوتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اوتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اوتیسم" اردیبهشت ماه در تهران توسط انجمن اوتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اوتیسم ضروری است، خانواده‌های اوتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند.

صالح غفاری افزود: بزرگسالان اوتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است، اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اوتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اوتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اوتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس