Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا صبح دوشنبه در تداوم پیگیری‌ها و رایزنی‌های هفتگی با مسئولان ارشد کشوری در مرکز حول مسائل و مشکلات با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار به طور ویژه حول سه محور مهم سامانه گرمسیری، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و اربعین بحث و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابتدا با اشاره به اهمیت طرح سامانه گرمسیری در ایجاد تحول و اشتغال در حوزه کشاورزی، خواستار تزریق اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه مهم شد.

هرام نیا در ادامه ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خواستار تخصیص اعتبارات لازم سفر شد و تصریح کرد: امروز یکی از اولویت‌های مهم استان پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و به سرانجام رساندن آنها است.

وی در ادامه از اربعین به عنوان مهمترین اولویت استان در فضای پیش رو یاد کرد و افزود: امروز مقوله اربعین به صورت ویژه در دستور کار شبانه روزی مسئولان استان قرار گرفته است.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تشکر از اهتمام جدی دولت در امور استان به ویژه در حوزه اربعین گفت: با توجه به وسعت قابل توجه پوشش تردد زوار از مرز بین المللی مهران نیازمند تزریق اعتبارات لازم برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های این حوزه تا اربعین هستیم.

وی در پایان خواستار رفع مشکلات این حوزه به ویژه پرداخت مطالبات پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اقدام شد.

در ادامه این نشست مخبر معاون اول رئیس جمهور ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات استاندار ایلام در پیگیری امور استان نسبت به خواسته‌های مطرح شده قول مساعد داد و دستورات لازم را نیز صادر نمود.

کد خبر 5563673

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام زیرساخت های مرزی اربعین بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه محرم 1401 سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین حسینی روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران گرگان شیوع کرونا ایلام اعتبارات لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: معاونان و مدیران فرهنگی باید با به فعلیت رساندن ظرفیت بی‌نظیر دانشجویان و استادان سفیران معرفی دستاوردهای دانشگاه باشند. دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و به‌ویژه فرهنگی در کشور بی‌نظیر و تأثیرگذار بوده و باید تأثیرگذاری دانشگاه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی و مردم و مسئولان در جریان آن قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: پایلوت شدن معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به‌عنوان متولی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح همه مراکز آموزش عالی استان، کسب عنوان برتر جشنواره مهدویت و امامت در دوره قبل، کسب مقام اول راهیان نور در سطح کشور گوشه‌ای از افتخارات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بوده که با تلاش و کوشش حوزه فرهنگی کسب شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: اولویت اصلی استان ایلام با توجه به برگزاری کنگره اربعین و بیشترین حجم تردد کشور از استان به‌عنوان دروازه عتبات عالیان کار فرهنگی است و انتظار مسئولان استان ایلام محور قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین و بسط و گسترش فرهنگ اربعین و عاشورایی بوده و باید از این ظرفیت برای توسعه دانشگاه و معرفی بیشتر آن استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند