Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت یک هفته از یورش ماموران اف‌بی‌آی به اقامتگاه ترامپ در فلوریدا، پلیس فدرال و وزارت امنیت داخلی نسبت به افزایش تهدیدات علیه ماموران مجری قانون هشدار دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست به نقل از تارنمای پایگاه خبری هیل، پلیس فدرال آمریکا (FBI) و وزارت امنیت داخلی (DHS) در بیانیه ای هشدار دادند که در پی بازرسی ماموران "اف‌بی‌آی" از اقامتگاه "مار-آ-لاگو" «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین در هفته گذشته، تهدیدها علیه مقامات فدرال مجری قانون افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری "ان‌بی‌سی‌نیوز" در گزارشی به نقل از منابع ناشناس، آورده است که به نهادهای فدرال توصیه شده که تهدیدات احتمالی علیه مجریان قانون از طریق رسانه‌های اجتماعی را زیر نظر بگیرند.  

نهادهای فدرال همچنین در مورد وجود تهدید بالقوه استفاده از "بمب کثیف" (نوعی سلاح انفجاری که در آن از یک انفجار غیرهسته‌ای استفاده می‌شود و به دلیل آلوده کردن محیط به مواد رادیواکتیو گاه جزو سلاح‌های هسته‌ای به‌شمار می‌رود) در مقر پلیس فدرال و سایر تهدیدهایی که جنگ داخلی و شورش مسلحانه نامیده شده هشدار دادند و افزودند که این تهدیدها ممکن است شامل "اهداف، تاکتیک ها و تسلیحات خاص باشد.

براساس بیانیه وزارت امنیت داخلی، گفته می شود حتی برخی اطلاعات شخصی مانند آدرس و هویت اعضای خانواده ماموران به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است.

در این بیانیه، زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای در نوامبر سال جاری (آبان) را برهه ای برای تشدید تنش ها دانسته است.

ماموران اف‌بی‌آی براساس آخرین بازرسی ها از اقامتگاه ترامپ، ۱۱ مجموعه اسناد محرمانه ای را که رئیس جمهوری پیشین از کاخ سفید خارج کرده بود به دست آوردند.

به تازگی نیز یک مظنون مسلح به نام «ریکی والتر شیفر» پس از تلاش برای ورود به دفتر اف‌بی‌آی در "سینسیناتی" ایالت اوهایو و شلیک به سمت ماموران پلیس کشته شد.

اف‌بی‌آی در بیانیه‌ای درباره گزارش‌های وزارت امنیت داخلی اعلام کرده است که به همکاری نزدیک با مجریان قانون برای آماده باش در برابر هر نوع تهدیدی ادامه خواهد داد.

 

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دونالد ترامپ ، وزارت امنیت داخلی آمریکا ، اف بی آی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دونالد ترامپ وزارت امنیت داخلی آمریکا اف بی آی وزارت امنیت داخلی اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند