Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه در تداوم پیگیری‌ها و رایزنی‌های هفتگی با مسوولان ارشد کشوری در مرکز حول مسائل و مشکلات استان با معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار بطور ویژه حول سه محور مهم سامانه گرمسیری، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و اربعین بحث و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام ابتدا با اشاره به اهمیت طرح سامانه گرمسیری در ایجاد تحول و اشتغال در حوزه کشاورزی، خواستار تزریق اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه مهم شد.

بهرام نیا در ادامه این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خواستار تخصیص اعتبارات لازم سفر شد و گفت: امروز یکی از اولویت های مهم استان پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و به سرانجام رساندن آنهاست.

وی از اربعین بعنوان مهم ترین اولویت استان یاد کرد و گفت: امروز مقوله اربعین بصورت ویژه در دستور کار شبانه روزی مسئولان استان قرار گرفته است.

استاندار ایلام ضمن تقدیر از اهتمام جدی دولت در امور استان به ویژه در حوزه اربعین گفت: با توجه به وسعت قابل توجه پوشش تردد زوار از مرز بین المللی مهران نیازمند تزریق اعتبارات لازم برای اتمام طرح ها و پروژه های این حوزه تا اربعین هستیم.

وی در پایان خواستار رفع مشکلات این حوزه به ویژه پرداخت مطالبات پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اقدام شد.

گفتنی است در این دیدار محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات استاندار ایلام در پیگیری امور استان نسبت به خواسته های مطرح شده قول مساعد داد و دستورات لازم را نیز صادر کردند .

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استاندار ایلام اعتبارات لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محسن یازرلو با اشاره به لزوم برنامه ریزی های لازم برای حمل و نقل روان و هماهنگ محصولات کشاورزی، اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بکارگیری بیش از 5 هزارناوگان باری عملیاتی و انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، تمام توان خود را برای تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان به کار گرفته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای حمل و نقل بوده که در این میان حمل به موقع و تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یازرلو با اشاره به آغاز فصل برداشت و همزمانی برداشت برخی از محصولات کشاورزی، ادامه داد: با هماهنگی و پیش بینی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی وجود ندارد و در صورت ضرورت، از ظرفیت ناوگان دیگر استان‌ها برای حمل بار این منطقه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ حمل و نقل براساس عرضه و تقاضا و توافق اضلاع حمل بوده و تشکل های صنفی نرخ پایه را تنظیم کرده اند.

یازرلو تاکید کرد: کشاورزان برای حمل  محصولات کشاورزی و بار خود از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز برای تامین ناوگان اقدام کرده و با هدف جلوگیری از سرقت محموله از میادین و مجاری غیرمجاز نسبت به تامین کامیون اقدام نکنند

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم