Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقوع نزاع های دسته جمعی از ابتدای امسال تاکنون ۹۶ فقره بوده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرپار کیقباد مصطفایی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در چهارماهه ابتدای امسال از نظر شاخص‌های امنیت وضعیت خوبی داشتیم تا جایی که نرخ وقوع سرقت مسلحانه در استان به 3 دهم درصد رسیده در حالی میانگین کشور 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد است.

وی نرخ سرقت به عنف در استان را 1.3 درصد عنوان کرد و افزود: این میزان در کشور 11 درصد است و نرخ وقوع شرارت در استان 1.7 و در کشور 3.2، در حوزه جرایم مالی 92 و در استان 15.8 است.

مصطفایی افزود: در طول این مدت میزان وقوع نزاع‌های فردی 962 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد کاهش داشته است وقوع نزاع‌های دسته جمعی 96 فقره بوده که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه نرخ وقوع جعل در کشور 10 و در استان 2.8 است و نرخ وقوع نزاع در کشور 229 فقره و در استان 148 است، یادآور شد: در خصوص کشفیات کالای قاچاق نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشتیم.

مصطفایی بیان کرد: در طول این مدت میزان وقوع نزاع‌های فردی 962 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد کاهش داشته است وقوع نزاع‌های دسته جمعی 96 فقره بوده که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 721 سارق در استان خبر داد و بیان کرد: در 4 ماهه ابتدای امسال  636 نفرخرده فروش مواد مخدر و همچنین 348 فرد معتاد دستگیر شدند.

مصطفایی با بیان اینکه کشفیات کالا قاچاق نیز نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است، یادآور شد: در حوزه سرقت رتبه 28 را از نظر فراوانی داریم، در سرقت به عنف نیز 28 هستیم، وقوع قتل ها رتبه 27 را داریم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قتل‌های امسال تا پایان تیر 9 فقره بوده که نسبت به سال گذشته 36 درصد کاهش داشته است.

هشدار پلیس به موتورسواران؛ "پوشاندن پلاک" منجر به توقیف موتورسیکلت و معرفی به مراجع قضاییهشدار رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی برای کلاهبرداری با ترفند کمک برای ساخت مسکن محرومانپلیس آمریکا فهرست اسناد فوق‌محرمانه ویلای ترامپ را منتشر کرد

مصطفایی خاطرنشان کرد: در رابطه با مفاسد اجتماعی استان ما جزو پاک ترین استان های کشور است و رتبه 33 را داریم،  از نظر فراوانی جرایم مالی رتبه 34، در رابطه با جعل رتبه 34 را در فراوانی داریم، نزاع و درگیری رتبه 31 ، نرخ نزاع نیز رتبه 27 را داریم.

انتهای پیام/544

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پیشگیری پلیس پیشگیری فقره بوده که نسبت به سال گذشته درصد افزایش داشته کهگیلویه و بویراحمد نزاع های دسته جمعی وقوع نزاع نرخ وقوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، البته این آمار برای چهار تیم مدعی بالای جدول چندان اهمیتی ندارد چرا که آنها معمولا تغییرات محدودی از نظر امتیازی نسبت به فصل گذشته خود دارند اما برای تیم‌های دیگر، این مولفه جذابی است که پیشرفت آنها را نشان می‌دهد.

ملوان این فصل با هدایت مهدی تارتار توانسته 39 امتیاز کسب کند و در رتبه پنجم قرار بگیرد. این در حالی است که آنها فصل گذشته با 24 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول جای داشتند و از این نظر رکوردی عجیب و غریب را ثبت کرده‌اند.

جالب اینکه ملوان در ابتدای فصل تنها چهار بازیکن تحت قرارداد داشت و به عنوان آخرین تیم در پنجره تابستانی بسته شد اما به هر حال با سرمربیگری تارتار و بازیکنان موردنظر او، توانسته به رقابت سهمیه آسیایی هم برسد.

نکته مهم اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیز نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری را کسب کرده‌اند اما عموم تیم‌ها نسبت به موقعیت کنونی خود در لیگ بیست و دوم کمتر امتیاز گرفته‌اند.

در این بین سوژه جالب تیم تراکتور است که نسبت به فصل گذشته یک امتیاز کمتر کسب کرده اما توانسته جایگاه خود را یک رتبه بالا بکشد و در رتبه چهارم قرار بگیرد.

شاگردان مهدی تارتار حالا برای حفظ پیشرفت 15 امتیازی خود که آنها را صدرنشین تغییر امتیاز در این فصل کرده، باید حداقل یک بازی دیگر را با برد پشت سر بگذارند اما بعید است که جاه‌طلبی آنها به تنها کسب سه امتیاز تا پایان فصل رضایت بدهد.

دیگر خبرها

  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!