Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@01:26:29 GMT

لزوم نصب دزدگیر اماکن و هوشمند سازی خانه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۶۱۹۶

لزوم نصب دزدگیر اماکن و هوشمند سازی خانه

با هوشمند کردن منزل می توانیم به سادگی تمام خانه خود را رصد کنیم، از مزایا و امکانات خانه هوشمند بهره مند شویم و در کنار استفاده از مزایای بی شمار آن خیالمان از تمام جوانب امنیتی نیز راحت باشد. اما استفاده از دزدگیر اماکن و استفاده از امکانات خانه هوشمند نکانی دارد که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یکی از نیاز های مهم منازل ، اداره ها ، فروشگاه ها و ... محسوب می شود که بایستی به دقت و به درستی انتخاب شود. به طور کلی تمامی اماکنی که دارای دزدگیر هستند از یک قدرت بازدارندگی برخوردار هستند که باعث کاهش آمار سرقت و مشکلات این چنین در آن اماکن می شود. دزدگیر اماکن یکی از موثرترین راه پیشگیری از سرقت است که با تکنولوژی های مختلف عرضه می شود.

دزدگیر خانه

دزدگیر منزل که یکی از ارکان مهم در هوشمندسازی خانه محسوب می شود باعث نظارت تمام وقت شما از خانه تان شده و در نتیجه باعث افزایش امنیت و اطمینان خاطر شما خواهد شد. استرس و اضطراب سرقت از منازل یکی از دغدغه های همه افراد است چرا که بیشتر افراد اموال گرانبهای خود را در منزل نگهداری می کنند ، اما با استفاده از دزدگیر خانه دیگر نیاز به نگرانی های بی مورد و اضطراب نیست . شما می توانید از پیشرفته ترین و بهترین دزدگیر های خانه برای تامین امنیت منزل خود استفاده کنید.

هوشمند سازی خانه

برای هوشمند سازی منزل خود بایستی مجموعه ای امکانات متصل به شبکه را فراهم آورده و از مجموعه این امکانات و امنیت و آسودگی خاطری که برای خانه شما به ارمغان خواهند آورد، استفاده کنید. یکی از این اجزای مهم در هوشمند سازی خانه آیفون تصویری است . آیفون تصویری در کنار دزدگیر خانه و سیستم های متعددی که استفاده می کنید امنیت دو چندانی به خانه شما خواهد بخشید. با در نظر گرفتن قیمت آیفون تصویری ، شما به سادگی قادر خواهید بود که از بهترین محصولات کهربادر در این زمینه استفاده کنید و با توجه به قیمت آیفون تصویری از لحاظ اقتصادی نیز صرفه جویی کنید.

روند هوشمندسازی خانه محدود به دزدگیر و آیفون تصویری نیست و در عمل تمامی اجزای خانه به وسیله سنسور های مختلف به صورت هوشمند و فعال به یکدیگر متصل بوده و یک فضای مدرن و کاربردی با امنیت بالا را تامین خواهند کرد.

انواع سنسور های دزدگیر اماکن

دزدگیر های اماکن از انواع مختلفی برخوردار هستند و انواع مختلف این دزدگیر ها دارای سنسور های متفاوتی برای تشخیص دزد است.از کاربردی ترین سنسورهای دزدگیر اماکن می توان سنسور حرکت ، سنسور ضربه و سنسور آهنربایی را نام برد.

· سنسور حرکتی

این سنسور از رایج ترین و کاربردی ترین سنسور های معمول در دزدگیر اماکن به شمار می رود که در محیط های داخلی و بیرونی نیز استفاده می شود ، مبنای کار این سنسور حرکت بوده و بر اساس حرکت سارق سیگنال های هشدار را ارسال می کند ، محل معمول استفاده از این سنسور ها در محل درهای ورودی می باشد.

· سنسور ضربه

این سنسور نیز از کاربرد ها و مزیت های خاص خود برخوردار است. نحوه کار این سنسور نیز بر اساس حساسیت به ضربه است که در مقابل هر گونه ضربه حساس بوده و بلافاصله اعلام هشدار خواهد کرد . محل استفاده از این سنسور عموما در پنجره و درب های ورودی است ، زمانی که سارق تلاش کند به وسیله خراب کردن در یا شکستن پنجره به داخل اماکن راه پیدا کند این سنسور مانع ورود سارق خواهد شد.

· سنسور آهنربایی

این سنسور از دو قطعه مگنت تشکیل شده است و اگر این دو قطعه از هم فاصله بگیرند ، این سنسور شروع به فرستادن سیگنال و دزدگیر اماکن کرده و مانع از سرقت خواهد شد.

· سنسور دود

این سنسور برخلاف باقی سنسور ها برای اطلاع از آتش سوزی و نشتی گاز طراحی شده و در زمانی که چنین حادثه ای رخ دهد میتواند مانع از آسیب جانی ومالی شده و هزینه های شما را تا حدود زیادی کاهش دهد.

مزایای استفاده دزدگیر اماکن

همانطور که پیش تر گفتیم دزدگیر اماکن ، سیستم اعلان سرقتی است که باعث بازدارندگی در مقابل سرقت شده و امنیت منزل ، اداره یا فروشگاه شما را تامین می کند . حال مزایای استفاده از دزدگیر اماکن چیست ؟

· مکانیسم دزدگیر اماکن به گونه ای است که به سادگی می تواند از سرقت و جرایم مختلف جلوگیری کند .

· وجود دزدگیر باعث آرامش فکری و اطمینان خاطر افراد می شود.

· در صورتی که از دزدگیر اماکن استفاده کنید ، هزینه های بیمه خود را کاهش داده اید و در هزینه های خود صرفه جویی کردید.

· دزدگیر های اماکن با سنسور های دود جدای از مسئله سرقت شما را از نشتی گاز و آتش سوزی نیز مطلع خواهند کرد.

· بسیاری از دزدگیر های مدرن که در هوشمند سازی خانه به کار میروند از قابلیت کنترل از راه دور برخوردار بوده و می توانید به سادگی از هر مکانی بر خانه یا محل کار خود نظارت کامل داشته باشید.

چرا از خانه هوشمند استفاده کنیم؟

خانه های هوشمند از مزایای بی شماری برخوردار هستند که به طور خلاصه آن ها را بررسی می کنیم :

1. کنترل دما

شما به سادگی قادر هستید تا دمای منزل خود را کنترل کنید.

2. سیستم امنیتی

امنیت یکی از ارکان کلیدی در هوشمندسازی خانه است که با هماهنگی تمامی اجزای خانه به طور کامل تامین می شود.

3. سیستم های صوتی و تصویری

در خانه هوشمند قادر خواهید بود که به سادگی تمامی دستگاه های صوتی و تصویری خود را حتی از راه دور مدیریت کنید.

4. کنترل روشنایی و مدیریت مصرف

در منزل هوشمند مدیریت مصرف آسان تر از آن چیزی است که بنظر می رسد ، شما می توانید همه چیز را زمان بندی کنید ، تعیین زمان استفاده از لامپ و دیگر اجزای خانه در کنار امکان کنترل آنها به صورت ریموت از مزایای جذاب هوشمند سازی خانه است.

نتیجه گیری

هوشمند سازی خانه و نصب دزدگیر اماکن یکی از الزامات فعلی برای هر خانه ای است که بایستی به دقت بررسی شده و با توجه به نیاز های سازه شما انتخاب شود ، ما به دقت تمامی مزایای هوشمند سازی خانه و لزوم نصب دزدگیر اماکن را بررسی کردیم و به شما پیشنهاد می کنیم تا از این خدمات به درستی استفاده کنید تا از امنیت دو چندان در کنار عزیزان تان لذت ببرید.

کد خبر 1662344

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هوشمند سازی خانه دزدگیر اماکن آیفون تصویری استفاده کنید خانه هوشمند دزدگیر ها سنسور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی تاکنون ۹۷۲۲ نفر متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۴۰۹۰ خانوار قرارداد بسته‌اند.

دائمی افزود: از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۲ تسهیلات با کارمزد پنج درصد تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبار سال ۱۴۰۲ جهت احداث واحدهای مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به استان ابلاغ گردید.

وی با بیان اینکه سهمیه تسهیلات ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت سال ۱۴۰۲ یازده هزار واحد است، گفت: به متقاضیانی که در سال قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند، اما موفق به تکمیل و بهره‌برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ابتدای کار، ساخت خانه برای افراد فاقد مسکن یا مسکن غیر مقاوم بود، ادامه داد: هم اکنون گیلان جز استان‌های پیشرو در مقاوم سازی مسکن است.

دائمی با اشاره به اینکه استان گیلان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: درصد خانه‌های مقاوم در سطح روستاهای استان بر اساس آمارگیری مسکن روستایی معادل ۵۹ درصد بوده که شاخص کشوری ۵۴ درصد است.

کد خبر 6089744

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان