Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سلگی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : سال ۱۳۹۹ در قالب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اجرای طرح "آجر به آجر" در استان در دستور کار قرار گرفت که توسعه فرهنگ نیکوکاری و بهره گیری از مشارکت‌های مردمی در کنار کمک خیرین از اهداف مهم اجرای آن بود.

سلگی با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف در راستای اجرای این طرح در استان، گفت: تاکنون در قالب اجرای طرح "آجر به آجر"، چهار پویش شامل "مهر را با محرم آغاز کنیم"، " من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من"، "آجر‌های مهربانی" و "به رنگ مدرسه" به اجرا درآمده و طی یکی دو ماه گذشته هم پویش دیگری ذیل این طرح تحت عنوان "صحن حرم، مدرسه ام" آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پویش اخیر پس از ساخت فیلم توهین آمیز "عنکبوت مقدس" که در آن به ساحت مقدس امام هشتم اهانت شده بود، در دستور کار قرار گرفت و قرار است در این پویش به نیت این ستاره تابتانک امامت و ولایت، ساخت هشت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی در کشور با جلب مشارکت‌های مردمی اجرایی شود.

سلگی یادآورشد: این مدارس در هشت استانی که بیشترین آمار مشارکت‌ها را داشته باشند ساخته می‌شود که خوشبختانه در حال حاضر کرمانشاه در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود هفت هزار کرمانشاهی در این پویش شرکت کرده اند، بر لزوم جذب افراد بیشتر در آن تاکید کرد و افزود: انتظار داریم رسانه‌ها در این زمینه یاری‌گر ما باشند.

سلگی خاطرنشان کرد: برای ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ و جلب بیشتر مشارکت‌های مردم، افرادی را که در جامعه محبوبیت و مقبولیت خاصی دارند را هم به عنوان سفیران طرح آجر به آجر انتخاب می‌کنیم تا در پویش‌هایی که اجرا می‌شود در کنار ما باشند و پویش‌ها را به مردم معرفی کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه یادآور شد: به منظور تکریم خیران مدرسه ساز، برنامه‌ای در دستور کار قرار داده ایم که طبق آن سالانه کتاب زندگینامه دو نفر از خیرین به نگارش درآید و در حال حاضر زندگینامه دو نفر از این خیرین مدرسه ساز به کتاب تبدیل شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس نوسازی و تجهیز مدارس پویش مردمی مشارکت های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور