Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:41:23 GMT

روستای وَن کاشان به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۷۶۰۴

روستای وَن کاشان به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان ضمن تاکید بر لزوم تدوین هر چه سریع‌تر تقویم گردشگری گفت: روستای وَن کاشان به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، احمد دانایی‌نیا ظهر امروز در بازدید از روستای ون با تاکید بر قابلیت‌های منحصر به‌ فرد این روستا اظهار داشت: روستای ون دارای درخت چنار هزار ساله، چشمه‌های متعدد و مناظر طبیعی بکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان افزود: با وجود امامزاده یوسف، آسیاب آبی و قرار داشتن چندین مجموعه کنار هم که محور فرهنگی _ تاریخی روستا ون کاشان می‌تواند به روستای هدف گردشگری تبدیل شود.

وی در این بازدید که با همراهی دهیار و اعضای شورای شوراب روستا همراه بود، روستای ون را یکی از روستای باقابلیت جذب گردشگر دانست و افزود: محور فرهنگی- تاریخی این روستا که از امامزاده یوسف تا درخت چنار هزارساله امتداد دارد یکی از بی‌نظیرین محورهای گردشگری روستایی است که به زودی در فهرست میراث ملی ثبت خواهیم کرد.

عملیات 4 پروژه گردشگری اردبیل آغاز شدکارکنان تاسیسات گردشگری مشهد مقدس واکسن یادآور کرونا دریافت می‌کنندجاذبه‌های گردشگری ارومیه در «همسفر» معرفی می‌شود

دبیر ستاد خدمات هماهنگی سفر شهرستان کاشان ابراز داشت: روستاهای کاشان ظرفیت بی‌نظیری از داشته فرهنگی و گردشگری دارند که امیدوارم با تدوین هرچه سریعتر تقویم گردشگری شهرستان، گردشگران بیشتری از روستاها بازدید کنند و شاهد رونق گردشگری روستایی باشیم.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود