Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سردار حسین اشتری در همایش معاونان امنیتی استانداری های سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، افزود: مأموران انتظامی باید کاری کنند که کسی جرأت به کار گیری سلاح سرد یا گرم نداشته باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: کسانی که با سلاح گرم، جان، مال و ناموس مردم را تهدید می کنند بدانند مأموران فراجا با قاطعیت تمام برخورد می کنند و مجال و فرصت تعرض به حقوق مردم را از آنها سلب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتری با تاکید بر اینکه ماموریت فراجا حفظ نظم و امنیت داخلی کشور است؛ گفت: تأمین امنیت و آرامش عمومی جامعه در گرو اقتدار و توان عملیاتی ماموران انتظامی است و باید از همه ظرفیت‌ها برای این مهم بهره گرفت.

وی با تأکید بر آموزش مداوم ماموران فراجا اضافه کرد: اگر قرار باشد هنگام انجام وظیفه قانونی با مأموری برخورد نامتعارف شود و با فضاسازی و جنگ روانی بخواهند مأموران را از پیگیری رسالت قانونی شان منفعل سازند، آن وقت امنیت جامعه با خطر مواجه می شود.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی براساس قانون اساسی متولی نظم و امنیت داخلی کشور است و در این حوزه با تلاش‌های شبانه روزی و جهادی مأموران انتظامی، شاهد ثبات و آرامش در داخل کشور هستیم.

اشتری با اشاره به اینکه تأمین امنیت و آرامش مردم، اولویت جدی و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه برهه‌ها بوده است؛ گفت: نیروی انتظامی با شناسایی به موقع تهدیدها و خطرات، برای حراست از نعمت امنیت در کشور تلاش می‌کند.

مقابله با جرائم عمومی از دیگر محورهای مورد اشاره سردار اشتری در نشست امروز بود که گفت: مجموعه فراجا در حفظ امنیت عمومی و مقابله با جرائمی که آسایش و روح و روان جامعه را نشانه می گیرد؛ جدی و هدفمند جلو می رود.

وی درباره پدیده بی حجابی هم گفت: کشف حجاب جرم آشکار است و پلیس رسالت قانونی برای مقابله با آن دارد.

اشتری  درباره ضرورت تکمیل طرح سرشماری اتباع و مهاجران خارجی اظهار داشت: طرح سرشماری اتباع خارجی، طرحی مترقی است و امروز همه دستگاه‌ها باید با آمادگی تمام در این طرح مهم مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به مسأله معتادان متجاهر گفت: بیشتر این افراد در مناطق حاشیه نشین کشور هستند. براساس آخرین گزارش‌ها حدود ۶۰ الی ۷۰ هزار معتاد متجاهر داریم که می‌توانیم با شناسایی کامل ظرفیت ها، این افراد را کنترل کنیم.

برچسب‌ها سردار حسین اشتری جمهوری اسلامی ایران وزارت کشور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قانون اساسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سردار حسین اشتری جمهوری اسلامی ایران وزارت کشور سردار حسین اشتری جمهوری اسلامی ایران وزارت کشور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲

وی در تشریح عملکرد پلیس امنیت اقتصادی در کشف پرونده‌های سازمان یافته و کلان، گفت: در این حوزه در مجموعه شاهد رشد ۶۸ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در سال ۱۴۰۲ در مقایسه بامدت مشابه سال قبل آن هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه بیشتر تمرکز پلیس امنیت اقتصادی بر روی پرونده‌های کلان و سازمان یافته است، گفت: در سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش چهار درصدی دستگیری متهمان جرائم اقتصادی در مقایسه با سال ۱۴۰۱ هستیم.

رحیمی در تشریح عملکرد یکساله پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز گفت: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۲ با اجرای طرح‌های سراسری، منطقه‌ای و استانی خود در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز تعداد ۴۶۲ فقره پرونده کلان، ملی و مهم را با ارزش بالاتر از ۱۰ میلیارد تومان تشکیل داد که در این زمینه شاهد افزایش ۱۱۸ درصدی عملکرد این پلیس در مقایسه با سال ۱۴۰۱ هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به رشد ۹ درصدی تشکیل پرونده در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز نیز اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۲۲ درصدی توقیف خودروهای قاچاق بر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن هستیم.

رشد ۴۸ درصدی توقیف خودروهای شوتی در سال ۱۴۰۲

رحیمی با اشاره به رشد ۴۸ درصدی توقیف خودروهای شوتی نیز گفت: طرح مقابله و مبارزه با خودروهای قاچاق بر معروف به خودروهای شوتی به‌ صورت مستمر در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی فراجا در سراسر کشور قراردارد.

وی در تشریح عملکرد معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا نیز گفت: بر اساس تدابیر راهبردی و خط مشی‌های ابلاغی و همچنین رصد و تحلیل وضعیت اقتصادی کشور در برهه های مختلف با اقدامات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی تلاش کردیم که اجازه جولان و فعالیت مجرمان در این فضا را سلب کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در  سال ۱۴۰۲ ارزش  پرونده های کلان، ملی، مهم و سازمان یافته معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا نسبت به مدت مشابه سال گذشته صد درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده های تشکیل شده از طریق رصد سامانه های در اختیار و فضای مجازی در این سال گذشته در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد  ۱۰۰ درصد ی برخوردار است، بیان داشت:۵۶ هزار مورد محموله‌های تجاری در سال ۱۴۰۲ به صورت سامانه ای کنترل و مورد بررسی قرار گرفته است که این رقم رشد ۱۰۰ درصدی در مقایسه با سال قبل خود را نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد