Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۷ درباره اقدامات عوامل خدمات شهری و محیط‌زیست این منطقه طی دهه اول محرم در سطح نواحی ۳‌گانه، گفت:«با توجه به عزاداری در ایام دهه اول محرم به‌ویژه در روز و شب تاسوعا و شام غریبان حسینی، عوامل خدمات شهری این منطقه در تمام مدت در حال آماده‌باش کامل و انجام به موقع نظافت و پاکسازی معابر و خیابان‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مهندس «رضا شنگی» شهردار منطقه ۱۷ افزود: «طی این مدت عوامل اجرایی و نیروهای خدمات شهری منطقه در دو شیفت شب و روز مشغول پاکسازی، لایروبی و نظافت معابر نهرها بوده‌اند. در این ایام ۹۰ کارگر در شیفت روز و ۱۸۰ کارگر در شیفت شب مشغول خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی و هیئت‌ها بودند.»

شنگی افزود: «در طرح ویژه ایام محرم، از انواع ماشین‌آلات مخصوص خدمات شهری به تعداد ۴۸ دستگاه ماشین مخصوص جهت لایروبی، نظافت و پاکسازی، جمع‌آوری زباله و شست‌وشوی مخازن، معابر، نهرها و جدول‌ها در دهه محرم به‌ویژه در ۳ روز آخر در نواحی ۳‌گانه استفاده شده است.»

شهردار منطقه ۱۷ اضافه کرد: «طی دهه اول ماه محرم و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به عزاداران حسینی، در مجاورت میادین و خیابان‌های اصلی، نیروها و عوامل اجرایی اداره مدیریت پسماند جهت پاکسازی و جمع‌آوری پسماندهای خشک مستقر بودند و به‌صورت مستمر در محدوده‌های مورد نظر خدمت‌رسانی کرده و تمام تلاش خود را برای پاکیزگی معابر منطقه انجام دادند.»

شنگی، افزود: «در دهه نخست ماه محرم، ۱۵ هزارکیلوگرم پسماند خشک از مخازن، معابر و نهرها نواحی سه‌گانه منطقه توسط نیروها و عوامل اجرایی حوزه خدمات شهری جمع‌آوری شد. همچنین طی این مدت ٣۵٠ کارتن پلاست، ۴۰ مخزن ٢۴٠ لیتری مشکی و ١٥٠‌کیلوگرم کیسه تجزیه‌پذیر به هیئت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و تکایا توزیع شد و کارشناسان منطقه ۱۷، آموزش‌های لازم در خصوص مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدأ را به شهروندان ارائه دادند.»

وی در پایان از دیگر خدمات شهرداری منطقه ۱۷ به شهروندان صحبت کرد و گفت: «در این مدت، ١٠ نفر از عوامل اجرایی نیروهای اداره مدیریت پسماند به همراه ٢ دستگاه وانت در دو شیف شب و روز مشغول به خدمت‌رسانی و جمع‌آوری پسماندهای خشک سطح منطقه در بودند که بر این اساس، بالغ بر ١۵تن پسماند خشک جمع‌آوری شد.»

کد خبر 697971 برچسب‌ها خدمات شهری پسماند محله همشهری آنلاین کارگران شهرداری شهردار تهران ماه محرم - اربعین منطقه ۱۷ شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خدمات شهری پسماند محله همشهری آنلاین کارگران شهرداری شهردار تهران ماه محرم اربعین منطقه ۱۷ شهر عوامل اجرایی خدمات شهری خدمت رسانی منطقه ۱۷ جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمدرضا برزگر در رابطه با میزان تولید زباله در شهر یزد، اظهار کرد: در حال حاضر میزان تولید روزانه پسماند خانگی در شهر یزد ۳۰۰ الی ۳۳۰ تن است.

وی گفت: سرانه هر شهروند یزدی در حدود ۵۵۰ الی ۶۰۰ گرم نفر در روز است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در مورد میزان زباله‌های استان یزد به تفکیک نوع آن‌ها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماندهای تولیدی، پسماند تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.

برزگر با اشاره به اینکه پسماندها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.

وی تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

برزگر عنوان کرد: در حدود ۳ درصد از پسماند خشک در طرح تفکیک از مبدأ جمع‌آوری صورت می‌پذیرد.

خبرنگار: مبین خوزان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228254 برچسب‌ها پسماند پسماندسـوزی استان یزد

دیگر خبرها

  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک