Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@12:53:39 GMT

گرداندن ۴ ارازل و اوباش خطرناک در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۹۹۹۷

گرداندن ۴ ارازل و اوباش خطرناک در تهران

 ساعت 16 دوشنبه، 24 مردادماه سال جاری، ماموران پلیس امنیت 4 ارازل و اوباش خطرناک را که در خیابان مرتضوی شرارت کرده بودند، برای درس عبرت دیگر اشرار به محل مورد نظر منتقل کردند.

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اظهار کرد: با وقوع درگیری در خیابان مرتضوی تهران بین 12 ارازل و اوباش موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از مأموران پلیس امنیت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی ماموران پلیس مشخص شد، در این درگیری تعدادی از مردم آسیب دیدند و ارازل و اوباش در خیابان مرتضوی اقدام ایجاد رعب و وحشت کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه 4 نفر ارازل و اوباش در این درگیری به شدت مجروح شدند، تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع تیمی از ماموران پلیس امنیت وارد عمل شدند و با رصد‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه 8 نفر از متهمان را دستگیر کردند‌.

راستی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی مقام محترم قضایی  راهی مخفیگاه متهمان شدند و در یک عملیات هماهنگ 8 ارازل و اوباشی را دستگیر کردند.

رئیس عملیات پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه 4 نفر از ارازل و اوباش‌ها در درگیری مذکور، مجروح شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی به جرم خود مبنی بر تخریب اموال شهروندان، ایجاد رعب و وحشت در خیابان مرتضوی اعتراف کردند./تسنیم

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ارازل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران