Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معاون وزیر نیرو و تیم‌های تخصصی از استان‌های مختلف کشور برای حل مشکل آب شرب در استان از یک هفته گذشته حضور دارند، سه خط پدافندی برای حل مشکل آب شرب شهرکرد در استان در حال اجرا است.

غلامعلی حیدری شامگاه ۲۴ مردادماه در حاشیه بازدید از پروژه خط پدافندی تامین آب شرب شهرکرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چشمه کوهرنگ به‌علت کدورت و گل‌آلودی از مدار خارج شد، اظهار کرد: این اتفاق نادر بود و تامین آب شرب نیمی از جمعیت شهر شهرکرد دچار مشکل شد، حل مشکل آب از عالی‌ترین سطوح پیگیری شد و شاهد حضور وزیر نیرو در استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: معاون وزیر نیرو و تیم‌های تخصصی از استان‌های مختلف کشور برای حل مشکل آب شرب در استان از یک هفته گذشته حضور دارند، راهکارهای مختلفی بررسی و اجرای سه خط پدافندی به‌سرعت بررسی و مطالعه شد.

وی بیان کرد: خط پدافندی اول از شهرستان سامان اجر شد که تصفیه‌خانه سامان علاوه بر تامین آب شرب شهروندان این شهرستان، ۱۳۰ لیتر به خط پدافندی اول برای تامین آب شرب در شهرکرد کمک می‌کند، همچنین خط پدافند از طرح عمان سامان است که کشاورزان در این رابطه همکاری لازم را داشتند و تیم‌ها شبانه‌روزی در حال کار هستند تا فردا خط پدافند وارد مدار خواهد شد.

حیدری در خصوص خط پدافندی فدک، خاطرنشان کرد: این خط با سه شیفت در حال اجرا است و امیدواریم این خطوط در کوتاه‌ترین زمان وارد مدار شود و مشکل آب شرب شهروندان شهرکردی را حل کند.

استاندار با تاکید بر اینکه اینکه امکان دارد آب چشمه کوهرنگ به‌علت رانش گل‌آلود شده باشد، گفت: این مسئله باید توسط کارشناسان بررسی شود، تامین آب پایدار یکی از وعده‌های بنده بود، امسال پروژه آبرسانی نیمی از جمعیت استان به ثمر می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری آب شرب قطعی آب شهركرد برای حل مشکل آب شرب تامین آب شرب خط پدافندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 6096655

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • اوقات شرعی ۱۵ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • اوقات شرعی ۱۴ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • بارش باران بهاری در شهرکرد
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • اوقات شرعی ۱۳ اردیبهشت به افق شهرکرد