Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@01:55:55 GMT

روغن کرچک خام تقویت کننده شیراز

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۱۲۶۶

روغن کرچک خام تقویت کننده شیراز

یکی از بهترین روغن جهان روغن کرچک خام شناخته شده است و این محصول به صورت طبیعی و خوراکی تولید می شود و در سراسر دنیا عرضه می شود نیز با توجه به متقاضیان بسیار توانسته خریداران و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

این محصول مانند: روغن زیتون، روغن بادام، روغن نارگیل بی خطر می باشد و موجب درمان پوست و بیماریهای گوناکون شده است همانطور در مطلب بالا اشار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول برای انواع بیماری ها خواص حیرت انگیزی دارد و نسبت به روغن های دیگر غلظت بیشتری دارد در مرور زمان از روغن کرچک بیشتر مورد توجه و کاربرد قرار گرفته است، تولید کنندگان ایرانی با بکارگیری دستگاه های روز و پیشرفته توانسته اند این روغن را در کیفیت عالی تولید و در اخیار مصرف کنندگان قرار دهند.

مجموعه ما امروزه روغن کرچک خام با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند برای تهیه این محصول به صورت عمده می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

و کالای خودتان را در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت دریافت کنید همچنین می توانید با مشاوران فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی در مورد این محصول را دریافت کنید.

روغن کرچک شیراز

از محبوب ترین و البته پرکاربردترین روغنهای گیاهی که نقش مهمی در صنایع غذایی دارد روغن کرچک و روغن شترمرغ شیراز می باشد همان طور که می دانید برای نگهداری مواد غذایی نیاز به طعم دهنده و مهار کننده هاست تا بتوان با ایجاد طعم خوشمزه و دلنشین آنها را به محصولات خواستنی تبدیل کرد به همین منظور روغن کرچک با داشتن طعم دهنده طبیعی در صنایع شکلات سازی استفاده می شود.

در کشورهای آسیایی خصهند و پاکستان از ایوصان روغنها برای عدم تخریب و فاسد شدن مواد غذایی همچون گندم استفاده می شود در چین نیز بر این اعتقاد هستند که اگر برنج را در روغن کرچک نگهداری کنند می توانند آن را تا مدت طولانی نگهداری کرد.

صنایع داروسازی نیز به عنوان یکی از صنایع کاربردی و البته پیشتاز در حوزه فناوری و تکنولوژی همواره نیاز بله مواد اولیه و مواد موثره ای دارد که بتواند به درمان و یا تسریع این روند کمک نماید .

در این زمینه باید خدمت تان عرض کنیم که جامعه پزشکی به نوعی در قرن بیستم نجات این بخش یعنی این صنعت را مدیون روغن کرچک شیراز می داند شاید اطلاع نداشته باشید اما با شروع همه گیری آنفولانزای اسپانیایی در قرن بیستم میلادی تعداد و عده کثیری از قاره اروپا و شاسیا درگیر این بیماری واگیر دار عالم گیر شد به همین منظور برای دفع علائم تخریب ریوی پزشکان به این نتیجه رسیدند که از روغن کرچک که حاوی اسید ریکینولیک می باشد استفاده نمایند تا بتوانند مانع از مرگ و میر بیشتر در این زمینه شوند.

روغن تقویت مژه کرچک پرپشت کننده

برای استفاده از روغن تقویت مژه کرچک و برای استفاده از خاصیت پرپشت کننده آن برای ابرو باید از آن به صورت مداوم و فواصل زمانی مشخص استفاده کنید.

برای این که این روغن را به بهترین شکل به مژه و ابروهای خود انتقال دهید با از لوازم آرایشی استفاده کنید و با استفاده از این برسهای آرایشی اقدام به مالیدن روغن به ابرو و مژه های خود کنید.

در هنگام استفاده از آن تنها چند قطره برای هر کدام از چشمانتان کافی است زیرا این روغن غلظت بسیار خوبی دارد و همین چند قطره می تواند کافی باشد و در هنگام انجام این کار حتما چشم خود را تا حد امکان بسته نگه دارید تا مبادا وارد چشمتان نشود.

بهترین زمانی که شما می توانید از این روغن استفاده کنید پس از شستشو کامل صورتتان پیش به خواب رفتن زیرا در هنگام شب روغن کرچک تقویت کننده فرصت این را پیدا می کند که به مژه های نفوذ کند و فرآیند لازم را برای بهبود مژه های شما انجام دهد.

هنگام انجام این کار به هیچ عنوان نباید هرگونه وسیله آرایشی بر روی صورت و چشمان شما وجود داشته باشد پس حتما صورت خود را به درستی تمیز کنید و با یک برس تمیز مانند فرآیند ریمل زدن آن را به مژه های بمالید و این کار هر شب انجام دهید.

البته باید بگوییم که شما از این روغن می توانید با ترکیبات دیگر به عنوان یک ماسک استفاده کنید که این راه حل برای کسانی است که مژه های بسیار ضعیفی دارند.

شما می توانید مقداری روغن زیتون را دارای مواد مغذی بسیار زیادی است را با روغن کرچک سیاه ترکیب کنید و مانند موارد گفته شده از آن به طور مداوم و هر شب استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی آیات شیطانی سامانه سماح رپرتاژ آگهی محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی آیات شیطانی سامانه سماح استفاده کنید روغن کرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش