Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از پروژه اصلاح شبکه برق رسانی روستاهای توت نده و اسلام آباد کَریک در شهرستان دنا به رسانه ها گفت: در هفته دولت امسال ۳۶ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۷۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد پروژه، ۲۵ پروژه افتتاحی و ۱۱ پروژه کلنگ زنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموع ۷۵ میلیارد تومان این پروژه ها، ۵۶ میلیارد تومان مربوط به پروژه های افتتاحی و ۱۹ میلیارد تومان مربوط به پروژه های کلنگ زنی است، اظهارداشت: طول شبکه های برق در این پروژه ها ۱۵۵ کیلومتر بوده که از این میزان، ۱۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۰ کیلومتر هم شبکه فشار متوسط است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد پایه برق استفاده شده در این پروژه ها هزار و ۶۵۰ اصله و همچنین ۷۰ دستگاه ترانسفورماتور در آنها احداث شده و می شود.

معتمدی زاده، جمعیت خانوار بهره بردار از پروژه های برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال را ۱۶ هزار و ۵۰۰ خانوار برشمرد.

وی گفت: پروژه های برق رسانی هفته دولت امسال در بخش های احداث، اصلاح، توسعه، کاهش تلفات انرژی، برق رسانی روستایی و روشنایی معابر است که بخشی زیادی از مشکلات مُشترکین برق را حل می کند.

وی اصلاحیه شبکه‌های برق در برخی از روستاهای شهرستان دنا، توسعه و احداث شبکه‌های برق ۳۸ روستای شهرستان گچساران، پروژه‌های سیمی به کابلی در هفت نقطه شهری یاسوج و  پروژه اصلاحیه شبکه‌های برق روستای ظفرآباد چین شهرستان مارگون از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق رسانی روستای سرآب ننیز و کلگه امیرشیخی باشت، توسعه و احداث شبکه های برق رسانی طسوج چُرام، رفع ضعف ولتاژ شبکه های برق بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه و توسعه شبکه برق رسانی ۱۰ روستای شهرستان بهمیی را از مهمترین پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پراکندگی روستایی، فرسودگی شبکه های برق رسانی، سخت گذری و معارضان محلی از مهمترین مشکلات اجرای پروژه های برق رسانی در استان هستند.

معتمدی زاده افزود: از مجموع ۳۶ پروژه برق رسانی هفته دولت امسال در این استان، ۱۶ پروژه در بویراحمد، شش پروژه در گچساران، پنج پروژه در دنا ، سه پروژه در کهگیلویه ، ۲ پروژه در چُرام ، ۲ پروژه در بهمیی ، شهرستان لنده یک پروژه و شهرستان باشت یک پروژه برق رسانی قراردارد.

به گزارش فارس؛ ۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۲۱۰ هزار اشتراک در روستاها سکونت دارند.

بیش از هزار و ۸۰۰ روستای سکنه دار استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

جشن برق رسانی به تمام روستاهای کُددار ۱۰ خانوار در این استان در سال ۱۳۹۹ برگزار شده است.

طول شبکه های برق رسانی به مشترکین برق در این استان حدود ۱۰ هزار کیلومتر است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شبکه برق رسانی هفته دولت شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه برق رسانی هفته دولت امسال میلیارد تومان برق رسانی شبکه های برق کلنگ زنی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه از برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، ظهر امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با سخنرانی محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و دومین کنگره نیز از روز ششم اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده‌است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاسیه‌های بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اولین اجلاسیه روز ششم اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در شهر گچساران برگزار شد.

سیدعلی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری که به مناسبت اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و همکاری خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کهگیلویه در پوشش برنامه‌های اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان و انعکاس اخبار این اجلاسیه قدردانی می‌کنم و از روحیه بسیجی خبرنگاران جز این انتظاری نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی اجلاسیه شهرستان و شورای سیاست‌گذاری کنگره و اجلاسیه شهدا با تشکیل ۱۷ کمیته مختلف، مأموریت خود را آغاز کرد.

پور بهشت با بیان اینکه از زمان آغاز ستاد اجرایی اجلاسیه تاکنون بیش از پنج هزار برنامه در سطح شهرستان اجرا شده‌است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۱۲ شهید والامقام شهرستان در حال حاضر تنها والدین کمتر از ۵۰ شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

رئیس ستاد اجرایی اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه، گفت: با همکاری و مشارکت شهرستان‌های چهارگانه تاکنون تعداد ۳۸۱ برنامه و یادواره شهدا در قالب‌های گوناگون برگزار شده‌است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده تاکنون در سطح شهرستان، افزود: سرکشی و تجلیل از همه خانواده شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان، تجلیل از ۵۵۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، کاشت دوهزار نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و معابر به نیابت از شهدا و همچنین توزیع تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه هر کدام به نام یک شهید والامقام از جمله برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان هستند.

کد خبر 748754

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج