Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که برخی مدیران فدراسیون دلیل دیگری برای لغو سفر سرپرست موقت فدراسیون فوتبال به سوییس مطرح می کنند، یک خبرگزاری مدعی شد دستور کمیته بدوی باعث انصراف میرشاد ماجدی از سفر به مقر فیفا شده است

لغو سفر میرشاد ماجدی به سوییس در لحظه آخر، عجیب بود. در فضای مجازی دلایل متفاوتی برای این اتفاق طرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک خبرگزاری حالا مدعی شده خواسته کمیته بدوی از میرشاد او را از سفر به مقر فیفا منصرف کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، در حالی که بر اساس اعلام قبلی قرار بود میرشاد ماجدی، سرپرست به همراه حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال سفری غیرمنتظره به سوئیس داشته باشند و پس از آن ماجدی راهی اتریش شود، اما روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال از سفر انفرادی کامرانی‌فر بدون همراهی ماجدی به سوئیس خبر داد.

اما پشت پرده لغو سفر سرپرست فدراسیون فوتبال به سوئیس چه بود که البته باید اصل ماجرا را در طبقه چهارم ساختمان فدراسیون فوتبال جست‌وجو کرد. گفته می‌شود باتوجه به عضویت ماجدی در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کمیته بدوی انتخابات فدراسیون طی نامه‌ای به سرپرست فدراسیون اخطار داده به دلیل تعارض منافع بوجود آمده مخیر است یکی از گزینه‌ها را انتخاب کند؛ یا باید از سمت خود در هیئت رئیسه استعفاء دهد یا از شرکت در انتخابات فدراسیون کناره‌گیری کند.

همین اتفاقات باعث ناراحتی و البته سردرگمی ماجدی شده است به طوری که وی تصمیم می‌گیرد فعلاً قید این سفر را بزند.

سرپرست فدراسیون فونبال مطابق نامه کمیته بدوی انتخابات و همچنین با استناد به اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورتی که بخواهد بعنوان کاندیدای ریاست فدراسیون در انتخابات هشتم شهریور ماه حضور داشته باشد باید از عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال استعفا دهد که در آن صورت از سرپرستی فدراسیون نیز کنار گذاشته خواهد شد. بر اساس مُر صریح قانون داشتن دو سمت بصورت همزمان قطعاً خلاف مقررات است و نهادهای نظارتی باید از این تخلف جلوگیری کنند و اعضای باقیمانده هیئت رئیسه نیز باید با استناد به نامه کمیته بدوی انتخابات نسبت به انتخاب جایگزین سرپرست فعلی اقدام کنند.

اخبار داغ 

رونمایی از لیست هزینه‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران / فیلم استقلال به رکورد پرسپولیس در لیگ نرسید؛ رکورد مجموع دست استقلال است دست دادن آنتونیو کونته و توماس توخل به روایت کاریکاتور عمر مومنی کلوپ: اقدامات بارسلونا را درک نمی کنم؛ وقتی شما پول ندارید، قاعدتاً نمی توانید هزینه کنید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی کمیته بدوی لغو سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏