Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:04:13 GMT

همایش بزرگ دوچرخه سواری در تبریز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۴۰۴۴

همایش بزرگ دوچرخه سواری در تبریز برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، صبح روز جمعه، ۲۸ مرداد ماه در تبریز برگزار می‌شود.

این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و هیات دوچرخه سواری تبریز در دو بخش کورسی و کوهستان برگزار شده و شرکت برای عموم نیز آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مسیر این همایش از اول جاده ائل گلی به طرف پارک بزرگ ائل گلی بوده و در ساعت ۹ صبح روز جمعه شروع خواهد شد.

ثبت نام در این تور دوچرخه سواری یک ساعت پیش از آغاز همایش در محل استارت خواهد بود و جوایز نفیسی به قید قرعه به تمامی شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک