Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از تدوین آیین‌نامه پذیرش شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و شهرک همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای چین خبر داد.

عبدالرضا واعظی در سومین جلسه کمیته راهبردی دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و شهرک همکاری‌ شانگهای چین اظهار کرد: پس از نهایی شدن آیین‌نامه پذیرش، به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه صنایع فراخوان داده خواهد شد که درخواست خود را برای استفاده از این دفتر به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فضایی به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع در شهرک همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای چین آماده استقرار شرکتهای دانش بنیان ایرانی است.

واعظی افزود: دفترچه خدمات قابل‌ارائه به شرکت‌های ایرانی و چینی در دو کشور تدوین‌شده است تا بتوانند از تسهیلات و خدمات قابل‌ ارائه کشورهای میزبان و مقصد استفاده بکنند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بابیان اینکه بسیاری از شرکت‌ها و صنایع کشور پیگیر استفاده از خدمات این دفتر تعاملات هستند، گفت: شرکت‌ها و صنایع می‌توانند با استقرار در این دفتر محصولات و خدمات خود فناورانه خود را صادر و یا تکنولوژی موردنیاز را به کشور منتقل کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و شهرک همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای چین خردادماه سالجاری توسط معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف و قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افتتاح شد و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به‌عنوان هاب ارتباطی همه‌ی پارک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور به نمایندگی از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری برای ارتباط با شهرک همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای چین فعالیت می‌کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارك علم و فناوري پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس

میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت ماه جاری، فردا از سوی اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مشاوره این دوره از میز مشاوره حقوقی بر عهده دکتر طالبی، دانش‌آموخته رشته حقوق اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی و مشاور حقوقی و مدیر امور قراردادهای بیش از ۱۰ شرکت و هولدینگ است.

شرکت‌های اراضی و استیجاری، مراکز رشد، کوآپ و استارتاپ‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های وی از مخاطبین این دوره محسوب می‌شوند.

این نوبت میز مشاوره حقوقی پارک فناوری پردیس روز ۱۶ اردیبهشت ماه جاری در دفتر مجتمع حل اختلاف ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان (طبقه فوقانی مجتمع خدمات رفاهی) برگزار می‌شود.

به نقل از پارک فناوری پردیس، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۶۲۵۰۰۳۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقاضای شهرک‌نشینان از نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس + فیلم
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها