Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا پور رمضانعلی در نشست خبری فدراسیون شطرنج که امروز برگزار شد، گفت: در این دو سال با وجود شرایط کرونا کلاس‌های آنلاین را برگزار کردیم. برای اینکه بتوانیم بازیکنان قدرتمند داشته باشیم، ٦ رده سنی با ٦ مربی تعریف کردیم، در هفته برای هر رده ١٨ ساعت و در ماه ٧٢ ساعت جلسه تمرینی داریم، دو سال است این برنامه رو پیش می بریم در حالی که مشابه این برنامه را قبلاً نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد بزرگ شطرنج تاکید کرد: این برنامه‌ای بود که برای قهرمانان آینده انتخاب کرده‌ایم اما برای کسانی که در آینده قهرمان رده‌های سنی شوند، پشتوانه سازی تیم‌های ملی را آغاز کرده‌ایم، از هر استان ٥ نفر را با انتخاب مسئولان استانی دعوت کردیم تا به صورت رایگان از طرف فدراسیون با آنها کار شود.

پوررمضانعلی تصریح کرد: برخی استان‌ها در شطرنج پیشرو هستند، اما این طرح را گذاشتیم تا استان‌های کم بضاعت را هم پوشش دهیم. در کل ١٠٠ بازیکن را تحت پوشش قرار داده‌ایم و از هر استان هم ٢ مربی معرفی شده تا کنار آنها باشند. اینها کارهایی است که انجام شده اما هیچ وقت مورد توجه نبوده است.

مدیر تیم‌های ملی شطرنج خاطرنشان کرد: معضل اصلی برای بخش بزرگسالان است. برای بانوان می‌توانیم از مربیان داخلی استفاده کنیم و به نتیجه هم برسیم که در المپیاد هم نشان داده شد. در بخش مردان اما با مربیان بومی و داخلی نمی‌توانیم به نتیجه برسیم، مربی داخلی در حد کار با پرهام مقصودلو نیست.

وی با تاکید بر اینکه مربی مردان نیاز به بودجه ویژه ای دارد که در حد بودجه فدراسیون نیست، گفت: مربی خوب ساعتی ٢٠٠ دلار می‌گیرد و روزانه باید ٥ ساعت تمرین باشد یعنی هزینه جذب مربی خارجی روزانه ١٠٠٠ دلار می‌شود. وزارت باید توجه ویژه در این زمینه داشته باشد.

مربی ارشد فیده با بیان اینکه نفرات ملی پوش شطرنج الماس‌های این رشته هستند، خاطرنشان کرد: نباید وزارت به این الماس‌ها توجه کند؟ اگر فیروزجا رفت دقیقاً به خاطر همین بی توجهی‌ها بود. پرهام مقصودلو، محمد امین طباطبایی و پویا ایدنی نفرات اصلی ما هستند و اگر یکی از اینها هم برود واقعاً ترکیب ناقص می‌شود کمااینکه اگر فیروزجا بود قطعاً در المپیاد جهانی قهرمان می‌شدیم.

کد خبر 5564677 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیررضا پوررمضانعلی محمدامین طباطبایی پرهام مقصودلو شطرنج تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد بازیهای کشورهای اسلامی وزنه برداری تیم فوتبال سپاهان اصفهان چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی یورگن لوکادیا مهدی قائدی کمیته ملی المپیک باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه

به گزارش خبرگزاری مهر، جدول بسته استادبزرگی در جشنواره لیون با حضور ۹ استاد بزرگ شناخته شده از ۶ کشور در کشور فرانسه برگزار شد که استاد بزرگ پوررمضانعلی با ۷ امتیاز به قهرمانی رسید.

رمضانعلی تنها ایرانی شرکت کننده در این رقابت ها بود.

کد خبر 6091491 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان