Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، حسن خیرخواه روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در فضای مجازی مطالبی گفته می‌شود که نیاز به اصلاح دارد زیرا سبب نگرانی مردم می شود.

وی افزود: مردم شهرستان دماوند بایستی بدانند که مطلقا هیچ واکسن تاریخ گذشته‌ای تزریق نشده و نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: هر واکسنی که وارد می‌شود در سامانه تی تک ثبت خواهد شد و اگر تاریخ انقضای آن گذشته باشد باید معدوم گردد.

خیرخواه گفت: لذا از تمامی همشهریان عزیز تقاضا می شود برای تزریق دز یاد آور واکسن کرونا به پایگاه‌های واکسیناسیون شهرستان دماوند مراجعه نمایند.

وی گفت: با توجه به نزدیکی اربعین حسینی از افرادی که قصد سفر زیارتی اربعین را دارند تقاضا می شود که برای دریافت دز یاد آور واکسن کرونا مراجعه نمایند.
 

برچسب‌ها کرونا شهرستان دماوند اربعین بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا شهرستان دماوند اربعین کرونا شهرستان دماوند اربعین بهداشت و سلامت شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند