Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم عیسی‌زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید سلیمان پور به عنوان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و حجت الله امینی به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، عیسی‌زارع‌پور طی حکمی حمید سلیمان پور را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و حجت الله امینی را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس احکام صادره «راهبری پروژه ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان تا رسیدن به پوشش هشتاد درصدی خانوارهای استان تا پایان سال 1403 »، «اتمام پروژه اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات مطابق با تکالیف قانونی و در زمانبندی تعیین شده»، «حمایت از شکوفایی و رشد کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری‌اطلاعات‌وارتباطات در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال»، «پیگیری اجرای برش استانی طرح ها و پروژه های شبکه ملی اطلاعات»، «پایش مستمر وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان از حیث پایداری، امنیت و پدافند غیرعامل به منظور ارتقاء تاب آوری در مقابل سوانح و مخاطرات طبیعی و انسانی»، «پیگیری راه اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند استانی و اتصال آن به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند»، «تشکیل مستمر و منظم «شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات» در استان و پیگیری اجرای مصوبات (موضوع ابلاغیه شماره 57026/1 مورخ 12 /4/ 1401) »، «استفاده از نیروهای کارآمد، انقلابی و متخصص در قسمت‌های مختلف آن اداره کل»، «ارائه گزارش ماهانه از میزان پیشرفت پروژه‌ها در سطح استان در قالب شاخص های اعلامی» و «پیگیری ارتقا خدمت رسانی پست جمهوری اسلامی ایران و پست بانک در استان» اهم انتظارات عیسی‌زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیران منصوب شده است.
سلیمان پور دارای مدرک کارشناسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات و دکترای مدیریت صنعتی است. وی بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه ICT را در کارنامه خود دارد. سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از جمله مهمترین مسئولیت های سلیمان پور است.
امینی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیک است. سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین و رئیس مرکز فناوری اطلاعات شهرستان قزوین از جمله مهمترین مسئولیت های امینی در دوران کاری 22 ساله وی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین علم و فناوری فیبر نوری کسب و کار انتصاب خدمات زارع پور خبر قزوین خدمات هوشمند کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس استان قزوین سلیمان پور اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات