Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه جهت پوشش اهالی روستاهای بیرک سفلی و بیرک علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج در قالب 208 خانوار و جمعیت 551 نفری از اینترنت پرسرعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، گفت: با ارتقاء تجهیزات مخابراتی روی یک سایت روستایی دیگر استان خراسان شمالی از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح(USO)، مردم روستاهای بیرک سفلی و بیرک علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج با جمعیتی بیش از 551 نفر از اینترنت پرسرعت نسل چهارم بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش کرده است تا با اهتمام حداکثری به ارتباطات روستایی و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، دسترسی همگانی به ارتباطات مناسب و پرسرعت را فراهم کند.  مرتضوی افزود: گسترش عدالت ارتباطی و رشد متوازن اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات و پاسخگویی به مطالبات مردمی از مهمترین برنامه های وزارت ارتباطات است، با برنامه ریزی ها و پیگیری های لازم در حال تلاش برای تحقق این امر در استان خراسان شمالی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علم و فناوری مطالبات برنامه ریزی سایت تجهیزات تکنولوژی عدالت اینترنت پرسرعت تحقق شبکه ملی سایت تلفن همراه استان خراسان شمالی خبر خراسان شمالی اینترنت نسل چهارم سایت روستا ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان

مصطفی سیامکی افزود: بذرپاشی مشارکتی مراتع روستای شناقی سفلی در سطح ۱۳۰ هکتار و مراتع باداملی در سطح ۱۰۰ هکتار انجام شد.
وی گفت: همچنین طرح‌های مرتع‌داری روستا‌های گره زو، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان و کلاته مهین در سطح ۹ هزار هکتار بذر پاشی شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیروان ادامه داد: احیای ۱۳ هزار و ۷۰۰ هکتار از مراتع این شهرستان در روستا‌های حلواچشمه، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان، کوسه و کلاته مهین در دستور کار قرار دارد.
گستره شهرستان شیروان ۴۰۰ هزار هکتار است که ۲۹۰ هزار هکتار آن به صورت منابع طبیعی تجدید شونده و ۱۱۰ هزار هکتار جزو اراضی مستثنیات قانونی شخصی شامل زمین‌های زراعی، باغ ها، جاده‌ها و محوطه‌های روستا و شهر‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی