Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار اسماعیل فرجی عصر سه شنبه در آیین تقدیر از خبرنگاران این استان اظهار داست: از رسانه ها می خواهیم که عالمانه، هوشمندانه و دلسوزانه کار کنند.

وی افزود: اینک پنجه در پنجه آمریکا در نبرد با استکبار هستیم که با حضور مردم، تولید قدرت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب امروز کشور در امنیت کامل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحریم ها و تهدید ها را تبدیل به فرصت کرده ایم، افزود: خبرنگاران در اقتدار ایران اسلامی شریک و سهیم هستند و رسالت مهم فراگیر و حساسی دارند.

فرمانده سپاه سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از خبرنگاران خواست تا از یاس و ناامیدی در جامعه خودداری کنند و گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بارها تاکید داشته اند که در جامعه امید آفرینی کنید که رسانه ها باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرجی با بیان اینکه تلاش کنید تا از اهداف انقلاب دور نباشید تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در منویات خود به امید آفرینی بسیار تاکید داشته اند و نباید رسانه ها به دنبال تبلیغ خود باشند.

وی افزود: اخبار رسانه ها برای نظام هزینه ایجاد نکند که باید در رسالت خود هوشمندانه عمل کنند و تنها به دلیل انتشار سریع بی دقتی در نشر اخبار نداشته باشند.

وی بر ایجاد نشاط و شادابی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: هم اینک باید اعتماد را در جامعه بیشتر ایجاد کنیم که این مهم توسط رسانه ها انجام شدنی است. 

خبرنگار بستر را برای تصمیم سازی فراهم می کند 

 امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: خبرنگار در جامعه تصمیم گیرنده نیست اما بستر را برای تصمیم گیری مسوولان فراهم می کند.

حجت الاسلام رضا نوری بر نقد اشاره ای کرد و افزود: خبرنگاران برای اصلاح روند در جامعه باید نقد داشته باشند اما زبان آنان تند و تیز نباشد و این مهم را عالمانه مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها به دنبال مطرح کردن نام خود و رسانه ای که در آن فعالیت می کنند نباشند افزود: خبرنگار باید چالش و مشکلات جامعه را با نگاه تیزبینانه احصا و برای رفع آن تلاش کند و به دنبال سوژه های خاص نباشد بلکه رفع مشکلات و گره ها را در برنامه کاری خود قرار دهد.

در این آیین از خانواده شهید خبرنگار استان تقدیر به عمل آمد.

 شهید محمدرضا امانی، متولد ۱۳۴۷ در شهرستان شیروان که چند سالی در عرصه رسانه ای این خطه فعالیت داشت، با حضور در جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس آخرین خبر خود را با جوهر خون پاکش قلم زد.

برچسب‌ها بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی خراسان شمالی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب، ضامن امنیت و آرامش روانی در جامعه است، گفت:مشارکت همه جانبه متولیان فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار هادی رفیعی‌کیا در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه روح الله استان با اشاره به اینکه عفاف و حجاب به‌عنوان مهم‌ترین و متمایزترین ارزش فرهنگی و اجتماعی در جامعه به شمار می‌رود، اظهار کرد: نهادینه کردن این ارزش در بطن جامعه به خصوص در بین نسل جوان و آینده‌ساز، مستلزم توسعه و تکوین بنیان‌های دینی و اخلاقی است.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نمادی از جهان‌بینی، ارزش‌ها و الگوهای رفتاری افراد در فرهنگ دینی و جامعه اسلامی است، افزود: در این برهه از زمان حفظ عفاف و حجاب و جلوگیری از ترویج بد حجابی در جامعه یک اصل مهم است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در جامعه، امری مهم و غیرقابل انکار در تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش‌های دینی و مذهبی به شمار می‌رود.

رفیعی‌کیا با تأکید به اینکه بخش اعظمی از معضل بدحجابی جامعه، حاصل یک برنامه‌ریزی از سوی معاندان نظام است، اظهار کرد: حجاب و عفاف یکی از مسائل مهم و کلیدی در جامعه اسلامی است و هر انسانی که در یک جامعه زندگی می‌کند مکلف و موظف است به حقوق سایرین احترام بگذارد و کاری نکند که باعث آزار و صدمه به دیگران شود.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب ضامن امنیت و آرامش روانی در جامعه است، گفت: مشارکت همه جانبه متولیان فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تشریح وظایف پلیس در زمینه عفاف و حجاب، گفت: همه افراد در هر حوزه‌ای با توجه به مسئولیتی که دارند، باید به وظیفه قانونی، دینی و شرعی خود عمل کنند، چرا که توجه به مسئله عفاف و حجاب به عنوان رکن اساسی در پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری‌ها نقش بسزایی دارد.

رفیعی‌کیا با تأکید بر اهمیت کنترل فضای مجازی بالاخص در حوزه عفاف و حجاب اضافه کرد: ما با حجم عظیمی از توطئه‌های دشمن در جنگ ترکیبی مواجه هستیم که باورها و اعتقادات دینی مردم را مورد هدف قرار داده و این می‌طلبد که با تیزبینی و سرعت عمل راه را بر آنان ببندیم و نقشه‌های شوم و پلیدشان را نقش بر آب کنیم.

کد خبر 748866

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد