Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیپور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:مرگ و میر و بستری در افراد مسن و همچنین بیماران زمینه‌ای که در ۶ ماهه گذشته واکسن نزدند، در موج هفتم کرونا بیشتر است.

او افزود:تمرکز ما اکنون این است که این گروه‌ها را فراخوان کرده تا واکسن دوز یادآور را تزریق کنند تا کمک شایانی به آن‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور گفت:خانواده‌ها والدینشان که سن بالا و یا بیماری زمینه‌ای دارند برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون بیاورند تا تعداد فوتی‌ها را در مازندران به صفر برسانیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود:همه افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند دوز چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند.

علیپور گفت:بیش از ۵۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مازندران راه اندازی شده که اکنون فعال هستند و در همه شهر‌ها یک مرکز تجمیعی در کنار مرکز جامع واکسیناسیون هم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و 200 بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.
میثم عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

بیشتر بخوانید؛ ارائه خدمت رایگان دندانپزشکی در شهرستان رودان
وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.
رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور