Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:22:06 GMT

دهکده سلامت در سنندج ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۴۷۲۲

ایسنا/کردستان شهردار سنندج ایجاد رفاه برای شهروندان در حوزه های مختلف از اولویت های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است، گفت: در همین راستا در قالب انعقاد تفاهم نامه با نظام پزشکی آماده ایجاد دهکده سلامت در سنندج هستیم.

سیدانور رشیدی در دیدار با هیئت رییسه نظام پزشکی استان که با حضور رییس شورای شهر صورت گرفت، اظهار کرد: جامعه پزشکی در طول تاریخ خدمات شایانی به جامعه بشریت کرده و نام نیک آنها برای همیشه می درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار سنندج بیان کرد: جایگاه پزشکان به عنوان قشری که نقش مهمی در سلامت جامعه بشری دارند بسیار رفیع است.
وی در ادامه به گستره فعالیت های شهرداری در عرصه های مختلف گریزی زد و گفت: پزشکان همواره نقطه امیدی برای جامعه بشری محسوب می شوند و ما به عنوان نمایندگان و خادمان این مردم قدردان تمام تلاش ها و خدمات صادقانه و ایثارگرانه این قشر زحمت کش هستیم.
وی به تلاش های گسترده و خستگی ناپذیر و آمیخته با ایثار و از خودگذشتگی کادر پزشکی به ویژه در شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: مردم قدردان تمام خدمات کادر پزشکی هستند و تاثیرگذاری مهم آنان در قطع زنجیره کرونا را به خوبی درک کرده اند.
شهردار سنندج تصریح کرد: رسالت خود را در شهرداری خدمات رسانی صرف نمی دانیم و معتقدیم اقدامات باید در گستره وسیع تر و به صورت اجتماع محور باشد.
رشیدی اضافه کرد: هدف ما خدمات رسانی بر اساس نیاز امروز جامعه است و با همین نگاه توسعه شهر را همه جانبه می بینیم.
وی به برخی از طرح های مطالعاتی شهرداری سنندج در حوزه عمران شهری به ویژه در راستای کاهش ترافیک گریزی زد و عنوان کرد: در حوزه رفع مسائل زیست محیطی، ساماندهی معتادین متجاهر، ساماندهی پسماند، ساماندهی سگ های بلاصاحب و...برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه بازیافت زباله یکی از بهترین قدم‌هایی است که می‌توانیم برای حفظ محیط زیست و حفظ منابع طبیعی برداریم، گفت: با بازیافت زباله، نیاز به استفاده از مواد خام کمتر می‌شود و منابع طبیعی برای نسل آینده حفظ می‌شود.
به گفته شهردار سنندج، با تفکیک زباله در مبدا می‌توانیم، فرایند بازیافت زباله را سرعت ببخشیم و زباله‌های قابل بازیافت را به مسیر درستی هدایت کنیم.
رشیدی با اشاره به اینکه در همین راستا از نمونه های موفق بازیافت زباله از مبدا کلان شهرها بازدید کرده ایم، گفت: با شرکت های موفق در این حوزه وارد مذاکره و به زودی نتایج مثبت آن را در بحث تفکیک زباله و همچنین اشتغالزایی در شهر مشاهده خواهیم کرد.
وی با اشاره به دیگر برنامه شهرداری سنندج در زمینه ساماندهی معتادین متجاهر، گفت: در کنار جمع آوری، اسکان و درمان معتادین متجاهر موضوع آموزش و مهارت آموزی آنان مورد توجه قرار گرفته که امیدواریم با پای کار آمدن دستگاه ها و نهادهای متولی در این حوزه شاهد تحقق اهداف مد نظر باشیم.
شهردار سنندج به ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر و رضایتمندی قابل توجه شهروندان در این خصوص گریزی زد و گفت: در فازهای بعدی این برنامه درصدد هستیم که بازارچه های درون محله برای رفاه بیشتر شهروندان ایجاد کنیم.
وی تصریح کرد: در حوزه نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی نیز برنامه های مختلفی در دستور کار شهرداری قرار گرفته و به رانندگان تاکسی تسهیلات ارزان قیمت 100 میلیونی برای نوسازی خودروها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازیافت زباله شهردار سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر