Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ارزیابی میدانی شاخص های ویژه پروژه مهر 1401 توسط 24 تیم در مدارس استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ رضا عزتی در روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران  آموزش و پرورش صیانت از حقوق دانش آموزان و والدین را از اهداف این بازدیدهای میدانی دانست و اظهار کرد: در صورت وجود نواقص و کاستی، در راستای برطرف نمودن آن ها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: :نظام تعلیم و تربیت در جامعه جایگاه بالایی دارد زیرا در مدارس آینده سازان ایران اسلامی رشد و تربیت پیدا می کنند از این رو فضای فیزیکی مدارس در ایجاد روحیه، نشاط و انگیزه تحصیلی در بین دانش آموزان نقش بسزایی دارد و مجموعه شورای پروژه مهر برای این مهم سعی در آماده سازی مدارس برای مهری شاداب و با نشاط را خواهند داشت.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معلم پروژه مهر آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری