Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل فولاد هرمزگان از کسب ۳۵ عنوان ملی و بین‌المللی قهرمانی توسط تیم فوتبال فولاد هرمزگان در ۱۵ ماه اخیر خبر داد و گفت: فولاد هرمزگان در حوزه ورزش و فعالیت‌های اجتماعی پیشرو است.

عطاءالله معروفخانی، امروز (۲۶ مرداد) در مراسم استقبال از تیم ۶ نفره فولاد هرمزگان، قهرمان مسابقات فوتبال کارگری مسابقات جهانی شرکت‌های کارگری در کشور روسیه، اظهار کرد: به تک تک اعضای تیم که با تلاش خود قهرمانی جهان را به نام ایران ثبت کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردند و موجب خوشحالی مردم کشور و استان هرمزگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در طول ۱۵ ماه گذشته ۲ قهرمانی را در سطح جهانی و ۳۳ مقام استانی و کشوری را کسب کردیم که نتیجه بی‌نظیری بوده است. اگر موفقیت‌هایی در عرصه تولید و توسعه فولاد و یا در عرصه ورزش داشتیم، با همراهی استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ممکن شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تصریح کرد: ما همواره مصمم هستیم که برای خوشحالی مردم این استان در حوزه ورزش و فعالیت‌های اجتماعی پیشرو باشیم. ما این مسیر را برای حمایت از ورزش هرمزگان ادامه خواهیم داد؛ چراکه به ظرفیت‌های این استان ایمان دارم.

معروفخانی تصریح کرد: امیدوارم با کمک و همراهی مسئولان استانی، عزیزان ما در تیم فوتبال فولاد هرمزگان بتوانند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی موفق به کسب مقام قهرمانی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی تراکتور و فولاد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و فولاد امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تراکتور و فولاد

لیگ برتر ایران (فولاد - تراکتور) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

کد خبر 751003

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • (ویدیو) تصاویری دیده‌نشده از لحظه پیدا شدن یسنا؛ خوشحالی شدید مردم محلی
  • آغاز بارش بهاری در شهر بام+ فیلم
  • ببینید | تصاویری دیده‌نشده از لحظه پیدا شدن یسنا؛ خوشحالی شدید مردم محلی
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان