Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای ناظمی در نشست معرفی اعضای کارگروه ارزیابی عضویت و تمدید اعضای صندوق اعتباری هنر در تبریز گفت: این صندوق فرصت‌های خوبی را برای اهالی فرهنگ و هنر ایجاد کرده است و در زمان کنونی ۴۳۳ نفر نیز از خدمات بیمه تکمیلی صندوق بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: تاکنون سه هزار و ۶۵۷ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان کارت هنر دریافت کرده‌اند و ۲۹۱ نفر تحت پوشش مستمری و ۹ نفر تحت پوشش تکریم هستند و ۲۱ نفر نیز در سطح استان عنوان درجه یک هنری را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی هدف از تشکیل کارگروه ارزیابی عضویت در صندوق اعتباری هنر را پالایش صحیح برای عضویت و استمرار عضویت در این صندوق اعلام کرد و گفت: هنرمندان انتخاب شده برای این کارگروه در تمام رشته‌های هنری و فرهنگی و از سلایق مختلف هستند تا تصمیم‌گیری صحیحی برای معرفی اصحاب فرهنگ و هنر به صندوق اعتباری هنر انجام شود.

آقای ناظمی از هنرمندان، شعرا، ادبا و فعالان فرهنگی و هنری خواست تا اهتمام جدی برای ارائه مستندات و دریافت درجه هنری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران