Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان افزود: این مسابقه مهم، از جمله رویدادهای بزرگ ورزشی در آذربایجان غربی به شمار می‌رود که باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در این جلسه اظهار کرد: سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان پس از ۲ سال وقفه به میزبانی سه استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سجاد بیرامی اضافه کرد: این دوره از تور، بین روزهای ششم تا یازدهم مهر در شهرهای ارومیه، تبریز، سرعین، جلفا و کلیبر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مرحله نخست این تور در روز هفتم مهر بین تبریز و ارومیه، مرحله دوم بین تبریز و منطقه آزاد ارس، مرحله سوم بین جلفا و کلیبر در مسیر رود ارس، مرحله چهارم در مسیر سرعین و تبریز و مرحله آخر در داخل شهر تبریز برگزار می‌شود.
وی گفت: در این دوره قرار است علاوه بر سه تیم از کشورمان و ۲ تیم از قزاقستان، دوچرخه‌سوارانی از کشورهای اندونزی، آفریقای جنوبی، مالزی، لیتوانی، بلژیک، مراکش، هلند، عراق و کویت نیز حضور یابند.
به گزارش ایرنا، تور دوچرخه سواری آذربایجان از دهه ۱۳۶۰ برگزار می‌شود و از قدیمی ترین تورهای کشور و قاره آسیا است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه رسول هاشم کندی استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه رسول هاشم کندی آذربایجان غربی ارومیه رسول هاشم کندی استانداری آذربایجان غربی تور دوچرخه سواری آذربایجان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حسین زنجانیان و طاها قابلی که پیش از این به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شده بودند فردا یکشنبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند.

وی افزود: رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان اسیا از ۱۸ اردیبهشت ماه در مالزی آغاز می‌شود و تیم ملی دوچرخه سواری فردا با هدایت آرش امیدفر راهی این مسابقات خواهد شد.

کد خبر 6096673

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو