Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون دوچرخه‌سواری دلیل صادر نکردن معرفی نامه برای رکابزن کوهستان ایران جهت حضور در جام جهانی ایتالیا را نتیجه نگرفتن ورزشکار اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، فدراسیون دوچرخه‌سواری نسبت به انتقادات رکابزن کوهستان ایران برای صادر نکردن معرفی نامه از سوی فدراسیون برای حضور در جام جهانی ایتالیا واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنجانیان اعلام کرد که قرار بود با هزینه شخصی به مسابقات برود. 

فدراسیون دوچرخه‌سواری نوشت: با توجه به درخواست حسین زنجانیان ملی پوش دانهیل کشورمان جهت حضور در کاپ جهانی ایتالیا به همراه همسر خود، فدراسیون از ایشان درخواست کرد تا از هیات استان یا باشگاه مربوطه جهت اقدامات لازم معرفینامه ارائه نماید که این اتفاق افتاد. فدراسیون دوچرخه سواری نیز حسب سابقه فنی و اخلاقی این ورزشکار جهت دریافت شورای برون مرزی نیز برای شخص او اقدام کرد که این امر نیز میسر شد.

کمیته تیم های ملی با در نظرگرفتن شرایط فعلی این ورزشکار که بیش از دو سال از حضور در رویدادهای بین المللی فاصله داشته است به این نتیجه رسید که حضور ایشان نتیجه ای مطلوب در بر نخواهد داشت، کمیته تیم های ملی فدراسیون پس از بررسی های نهایی تصمیم گرفت زنجانیان را به این مسابقات اعزام نکند و این موضوع به صورت تلفنی به زنجانیان انتقال داده شد.

متاسفانه طی دو سه روز اخیر و از سوی نزدیکان زنجانیان حاشیه سازی هایی توام با توهین و ناسزا به سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفت که کمیته انضباطی فدراسیون جهت اثبات ادعاهای این ورزشکار تشکیل و تصمیم گیری خواهد کرد.

در پایان لازم به ذکر است فدراسیون دوچرخه سواری بدون توجه به فضا سازی های مسموم برخی حاشیه سازان در شبکه های اجتماعی رسالت خود را همچنان حفظ کرده و اجازه نمی دهد استعداد و توانایی های فنی ورزشکاران بازیچه دست این جریان سازی ها شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دوچرخه سواری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران