Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در شرایطی باید برگزارکننده یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوم لیگ برتر باشند که تیم آبی‌پوش هیچ‌وقت بازنده این مسابقه نبوده و همواره در رفسنجان با برد به خانه برگشته است.

به گزارش ایران اکونومیست، دومین دربی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بین ۲ تیم کرمانی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تساوی فولاد و صنعت نفت در هفته نخست، حالا نوبت به این بازی حساس رسیده است.

گل‌گهر در هفته نخست با نتیجه ۲ بر یک از سد تراکتور گذشت و مس نیز در اصفهان به مصاف نساجی رفت و با تساوی یک بر یک کار خود را تمام کرد تا پا به این دیدار بگذارد.

هر ۲ تیم تقریبا مشابه عملکرد همیشگی خود کار کردند. آبی‌پوشان با هدایت امیر قلعه‌نویی لیگ‌های بیستم و بیست و یکم لیگ را با ۲ پیروزی آغاز و این بار نیز آنها پنجاه‌درصد ماجرا را طی کرده‌اند. در طرف دیگر مس رفسنجان در سومین فصل حضورش در لیگ برتر، هیچ‌وقت در هفته نخست برنده نبوده است. اگر بازی هفته دوم فصل پیش مقابل پدیده را به حساب نیاوریم که نماینده مشهد اصلا به میدان نیامد، شاگردان محمد ربیعی در هر ۲ فصل اخیر، نخستین پیروزی خود در جریان بازی را در هفته ششم جشن گرفته‌اند.

شواهد و قرائن حکایت از پیروزی گل‌گهری‌ها دارد. آنها در بازی‌های رو در رو نیز نمایش بهتری داشته‌ و در چهار مصاف قبلی در لیگ برتر به هم‌استانیِ نارنجی‌پوش خود نباخته‌اند. در لیگ بیستم این ۲ تیم در هفته دوم به مصاف یکدیگر رفتند که گل‌گهر با ۲ گل به پیروزی رسید. بازی برگشت هم گلی در بر نداشت. فصل بعد دیدار رفت با تساوی پرگل ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کرد و گل‌گهر در مسابقه برگشت موفق شد حریف خود را ۲ بر یک از پیش رو بردارد.

جالب است که هر ۲ پیروزی تیم امیر قلعه‌نویی مقابل شاگردان ربیعی در خانه مس به ثبت رسیده است. آنها حالا باید برای سومین بار در خانه این تیم به میدان بروند. آیا هت‌تریک در راه است یا شاهد خرق عادتی خواهیم بود؟

نباید فراموش کنیم که در لیگ بیست‌ودوم برای اولین بار سه تیم از استان کرمان در لیگ برتر حضور دارد. مس کرمان هم به این ۲ تیم اضافه شده تا دربی‌های استان کرمان از ۲ مسابقه در فصل به ۶ دیدار افزایش پیدا کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم فوتبال مس رفسنجان ، محمد ربیعی ، امیرقلعه نویی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی امیرقلعه نویی مس رفسنجان لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی با النصر در دیدار برابر الخلیج، پیامی برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ایسنا، النصر در ادامه هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

رونالدو بعد از بازی پیامی کوتاه را منتشر کرد و نوشت: از پیروزی خوشحالم. باید این راه را ادامه دهیم.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد. رونالدو در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در النصر داشته است و با زدن ۲۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. نفر دوم در جدول بهترین گلزنان عبدالرزاق حمدالله است که ۲۲ گل به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به‌راحتی عنوان آقای گلی را به دست آورد.

النصر با بردن الخلیج جایگاه دومش را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ حرفه‌ای عربستان تنها پنج هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می‌رسد الهلال قهرمانی خود را در یکی - دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان