Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس سندیکای کارکنان بهداشت اقلیم عراق گفت: از این پس کرمانشاه اولویت اعزام گردشگران سلامت اقلیم خواهد بود.

جبار محمد رحیم در نشست امروز (26 مرداد) هیات فعالین گردشگری سلامت اقلیم عراق  با رئیس اتاق بازرگانی و رئیس نظام پزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به ظرفیت‌های متعدد کرمانشاه در زمینه گردشگری سلامت، اظهار کرد: تاکنون از وجود این ظرفیت‌ها بی اطلاع بوده‌ایم و این امر موجب شد آنطور که باید نتوانیم از خدمات توریسم سلامت کرمانشاه استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش از این عمده بیماران عراقی شهرهای دیگر ایران از جمله تهران را برای دریافت خدمات توریسم سلامت انتخاب می‌کردند، افزود: از این پس کرمانشاه اولویت اصلی ما در زمینه توریسم سلامت خواهد بود.

رئیس سندیکای کارکنان بهداشت اقلیم عراق از دو چالش مهم پیش روی برقراری توریسم سلامت بین کرمانشاه و اقلیم یاد کرد و ادامه داد: نخستین چالش نبود پرواز مستقیم به کرمانشاه است و چالش دیگر در زمینه ورود زمینی بیماران است که لازم است شرایط برای ورود آنها تسهیل شود تا با شرایط راحت تری بتوانند از مرز عبور کنند.

محمد رحیم همچنین خواستار تعامل کرمانشاه و اقلیم در زمینه آموزش نیروهای متخصص و فوق تخصصی حوزه پزشکی و پیراپزشکی شد و تاکید کرد: باید از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این زمینه استفاده شود.

در ادامه محمد باقر حیدری رئیس نظام پزشکی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه کرمانشاه یکی از استان‌های با بیشترین آمار دانشجویان خارجی است، گفت: این آمادگی را داریم که در تمام زمینه‌های تخصصی به دانشجویان عراق و خصوصا اقلیم آموزش دهیم.

وی همچنین از آمادگی برای پذیرش بیماران عراقی در مراکز درمانی کرمانشاه و ارائه خدمات به آنها خبر داد و افزود: حتی این آمادگی را داریم که برای بیماران اورژانسی خدماتی را در مرز و شهرستان قصرشیرین ارائه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه توريسم سلامت عراق توریسم سلامت اقلیم عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان سفر خود به تهران با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دیدار کرد.

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است/ بومی‌شدن بسیاری از دانش‌ها خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند