Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز پنجشنبه در بازدید سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور از سایت پرورش میگوی جامع سازان ساحل جنوب بندرعباس افزود: روند برق رسانی به مزارع پرورش میگو استان هرمزگان همچنان ادامه دارد و تا سال ۱۴۰۲ تمامی ۱۰ هزار میلیارد ریال مصوب شده، اختصاص پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه برق رسانی به مزارع پرورش میگو موجب افزایش تولید و اشتغال می‌شود، اظهار داشت: این مهم پیرو سفر رییس جمهور به هرمزگان و در راستای مصوبه‌های این سفر بوده که بخش قابل توجهی از دغدغه‌های تولیدکنندگان میگوی پرورشی و بهره‌برداران مزرعه‌های پرورش میگو را مرتفع ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برق رسانی مجتمع‌های پرورش میگو برای ۳۰ هزار خانواده اشتغال ایجاد می‌کند
مدیرکل شیلات هرمزگان نیز گفت: ۵۰ هکتار از زمین های پرورش میگو استان به بیش از ۵۰۰ مگاوات برق رسانی نیاز دارند که در صورت تحقق شاهد ارزآوری یک میلیارد دلاری پرورش میگو و ایجاد اشتغال برای ۳۰ هزار خانواده خواهد بود.
عبدالرسول دریایی تصریح کرد: در صورت تداوم حمایت مسوولان از مجموعه شیلات، بی شک فعالیت‌های شیلاتی می‌تواند به عنوان محور اصلی توسعه پایدار استان هرمزگان نقش آفرین باشد.

«سوم خردادماه امسال تفاهم‌نامه احداث تاسیسات تامین و توزیع برق به بیش از هفت هزار هکتار از زمین‌های پرورش میگو در هرمزگان در راستای اجرای مصوبه سفر رییس جمهور به استان، با حضور استاندار منعقد شد»
سایت پرورش میگو جامع سازان ساحل جنوب یکی از بزرگترین مزرعه های پرورش میگوی بندرعباس در ۲ مرحله و در زمینی به مساحت ۹۰۰ هکتار اجرا شده است که دارای ۳۶۰ استخر و ۱۵‌مزرعه است و ظرفیت فعلی تولید میگوی آن یکهزار تن در سال است.

سید صولت مرتضوی؛ معاون اجرایی رییس جمهور امروز پنجشنبه به منظور بازدید از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی هرمزگان از جمله بندر شهید رجایی و مزارع پرورش میگو به این استان سفر کرده است.

برچسب‌ها میگو انرژی برق استانداری هرمزگان سید صولت مرتضوی هرمزگان بازدید بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میگو انرژی برق استانداری هرمزگان میگو انرژی برق استانداری هرمزگان سید صولت مرتضوی هرمزگان بازدید بندرعباس پرورش میگو رییس جمهور برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در دیدار با رئیس و اعضای خانه کارگر استان سمنان به میزبانی این دفتر ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افزایش داشته است، ابراز داشته است، ابراز داشت: این اعتبارات در حوزه‌های زیرساختی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و انجام پروژه‌های اولویت دار هزینه خواهد شد.

وی از رشد ۳۳۰ درصد اعتبارات عمرانی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: این اعتبارات به واحدهای تولیدی استان جان تازه خواهد بخشید و بهبود وضعیت معیشت کارگران را به همراه دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان مطالبات جامعه کارگری نیز مطرح شدند، ابراز داشت: موضوع درمان، معیشت و ایمنی در کار از جمله مباحث مهمی که پیگیری آن در دست اقدام است.

هاشمی بابیان اینکه نگاه دولت سیزدهم نیز همواره بر تکریم و رفع دغدغه‌های جامعه کارگری بوده است، تصریح کرد: علاوه بر آن مطالبات و درخواست‌های جامعه کارگری نیز در تهران پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قدردان زحمات جامعه کارگری هستیم، افزود: مردم استان به ویژه جامعه کارگری در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و این باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود.

کد خبر 6090309

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد